Mellandagstävling - Forza 3

Robot
Medlem
Mellandagstävling - Forza 3

Nice. Bästa tävlingen på fz.se hittills kanske

Medlem

Det är helt underbart att ni har sådana här tävlingar hela tiden, oavsett vad priset är, det gör att man kommer tillbaka hit gång på gång. Förut kom jag tillbaka hit för att jag älskade videorecensionerna men ni har slutat med dem.. kanske tt nyårslöfte att börja med dem igen?

Medlem

Tävlingar är alltid trevligt, men Forza 3 vart jag riktigt besviken på, det kändes allt för likt 2:an.

Endast marginellt bättre grafik, och hur realistiskt det än må vara så kändes alla bilar "underpowered" (och ja, jag körde med alla hjälpmedel avslagna, och manuell växel, dock inte med ratt)

nää, grafiken och närvarokänslan från NFS:shift och frameraten, fysiken och trimmöjligheterna från Forza 3 så hade vi haft en vinnare

(nej alla GT fanboys, GT5 har jag inte glömt, men eftersom det inte är släppt ännu så räknas det inte.)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Denna gång SKALL jag vinna.
Och bara så alla vet det så är det den gamla Gogomobilen som är novembersvaret. Write it down PLZ..

Medlem

När blir det en tävling med ett PS3-spel då?

Har suttit och hoppats på en sådan tävling varenda dag...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jozo:

När blir det en tävling med ett PS3-spel då?

Har suttit och hoppats på en sådan tävling varenda dag...

Håll utkik på nyårsafton!


signatur
Medlem
Skrivet av Jozo:

När blir det en tävling med ett PS3-spel då?

Har suttit och hoppats på en sådan tävling varenda dag...

Vem spelar spel på en PS3a?

Medlem
Skrivet av Xarvaz:
Skrivet av Jozo:

När blir det en tävling med ett PS3-spel då?

Har suttit och hoppats på en sådan tävling varenda dag...

Vem spelar spel på en PS3a?

Folk som äger en?

1
Skriv svar