Årets spel 2009 - plats 11-20

Medlem
Årets spel - plats 11 till 20

Assassins Creed 2 till första platsen! Eller i alla fall top 3.

Medlem

Har bara spelat dawn of war2 och l4d2 och de platsar på en 20 i topp. De övriga spelen tror jag inte att jag skulle ha tänkt på alls. Är nyfiken på machinarium dock, det ser bra ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Dom tre bästa spelen som låg sist i listan. buhu whine whine.

Skrivet av s3ng:

Assassins Creed 2 till första platsen! Eller i alla fall top 3.

De är ett bra spel, men sällan att de kommer på första plats.

Medlem

Skulle gissa på att Uncharted 2, Forza 3 och GT5 kommer att hamna högt på listan.

Även Borderlands och Dragon Age: Origins kommer att hamna högt. Det senare hamnar säkert i topp 3.

Medlem

Väntade mig inte att se Machinarium på listan. Kul att ni uppmärksammar det lilla vackra spelet.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Skulle gissa på att Uncharted 2, Forza 3 och GT5 kommer att hamna högt på listan.

Även Borderlands och Dragon Age: Origins kommer att hamna högt. Det senare hamnar säkert i topp 3.

GT5 har ju inte ens släppts.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Killzone 2 på 19:e plats? De förtjänar iaf top 10 enligt mig, kanske tom top 5

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Skulle gissa på att Uncharted 2, Forza 3 och GT5 kommer att hamna högt på listan.

Även Borderlands och Dragon Age: Origins kommer att hamna högt. Det senare hamnar säkert i topp 3.

Verkar lite dumt om GT5 skulle komma på listan för årets spel 2009 när det inte är släppt än och troligtvis inte kommer bli släppt innan fredag

Medlem

Resident Evil 5 skulle jag gärna blans topp 10 men det är ju inte jag som avgöra det!
Har inte lirat många av de här spelen men kanske man borde köpa Kill Zone 2 eftersom det inte är speciellt dyrt längre, Ratchet & Clank: A Crack In Time kan oxå kanske vara värt att ta en titt på!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Skulle gissa på att Uncharted 2, Forza 3 och GT5 kommer att hamna högt på listan.

Även Borderlands och Dragon Age: Origins kommer att hamna högt. Det senare hamnar säkert i topp 3.

Öhhm.....du glömde #Batman: Arkham Asylum.


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

En rättvis lista än så länge enligt mig, kanske att RE5 borde hamnat lite högre upp men.
Förvånande att Machinarium var med, det är skitkul

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av GarfieldPower:

Skulle gissa på att Uncharted 2, Forza 3 och GT5 kommer att hamna högt på listan.

Även Borderlands och Dragon Age: Origins kommer att hamna högt. Det senare hamnar säkert i topp 3.

GT5 har ju inte ens släppts.

Tänkte på demot och glömde bort att det inte ens är släppt, fan vad klantig man kan vara ibland. :$

Glömde ju även bort Batman: Arkham Asylum. Ett underbart spel.

Medlem

Killzone 2 förtjänar top 10.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Killzone 2 är ett mycket bra spel, men har alldeles för kort kampanj för att platsa i topp10 enligt mig!

Mycket bra lista än så länge, det ska bli intressant att se fortsättningen.

Medlem

Baldurs Gate elller Icewind Dale på top tre?


signatur

Det är någon bakom dig. Bäst att kolla.

Medlem
Skrivet av LeoparD:

Baldurs Gate elller Icewind Dale på top tre?

Va?


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

Jag hade gärna sett Resident 5 i topp 10.

Medlem

Låt mig gissa, Moder Warfare 2 på första plats kanske?

Medlem

Inte plats 20-11?

Medlem

Kommer skicka självmordsbombare till personerna bakom listan om inte Fallout 3, MW2 och ARMA2 ligger högst!

Medlem

Assasin's Creed 2 8:e platsen ungefär.
Uncharted 2 på första.
Batman AA på andra.

Modern Warfare 2 runt 6:e.
Forza 3 på 7:e.

Medlem

Frogger på första plats.

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Väntade mig inte att se Machinarium på listan. Kul att ni uppmärksammar det lilla vackra spelet.

Machinarium är suveränt, man blir totalt absorberad!

Installerade och spelade från start till slut direkt. Inte ofta det händer numera så det säger en del.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

bloons tower defence 4 ?


signatur

I Feel The Need... The Need For Speed

Medlem

Machinarium mindreäntre!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Fjornsvavne:

Väntade mig inte att se Machinarium på listan. Kul att ni uppmärksammar det lilla vackra spelet.

Machinarium är suveränt, man blir totalt absorberad!

Installerade och spelade från start till slut direkt. Inte ofta det händer numera så det säger en del.

Menar du att spelet är kort?

Medlem

Med tanke på deras betyg ska ju OPF2 och MW2 ligga i top3 vilket är ett stort skämt. Bara det att det släpps multiplayer spel till PC som saknar stöd för dedikerade servrar borde bara bevisa att nästan alla nya PC spel är konsoll baserade som ska stanna på konsoll marknaden. L4D2 är helt klart mitt favo spel detta år även om jag kan hålla med att det va lite för tidigt för en 2.a MEN vilken 2.a det blev. PURE FUN!!!!!

KoP
Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Kommer skicka självmordsbombare till personerna bakom listan om inte Fallout 3, MW2 och ARMA2 ligger högst!

Uuh.. varför ska Fallout 3 vara med? Det kom ju 2008. Nej, goty utgåvor räknas ej.

Medlem
Skrivet av VeltroXDudE:

Med tanke på deras betyg ska ju OPF2 och MW2 ligga i top3 vilket är ett stort skämt. Bara det att det släpps multiplayer spel till PC som saknar stöd för dedikerade servrar borde bara bevisa att nästan alla nya PC spel är konsoll baserade som ska stanna på konsoll marknaden. L4D2 är helt klart mitt favo spel detta år även om jag kan hålla med att det va lite för tidigt för en 2.a MEN vilken 2.a det blev. PURE FUN!!!!!

Glöm inte Bionic Commando

hehe, nej men som sagt, recensionerna är skrivna av individuella skribenter som har ett alldeles eget tycke o smak.

Själv tycker jag Gamespot nailade GOTY med Demon's Souls. Bra val. Åtminstone för gamers. Kanske inte GOTY-casual. Där skulle väl Batman eller MW2 hamna i topp skulle jag tro.

12
Skriv svar