Achievements i GFWL?

Medlem
Achievements i GFWL?

Games for Windows LIVE är ju som bekant inbyggt i ett gäng spel på PC nu och kontot bryggar ju dessutom över till ens Xbox Live-konto, så att alla achievements oavsett PC och 360 hamnar i samma profil.

Jag vet hur man kollar achievements på Xboxen men nu när jag har klarat Dawn of War 2 och fått säkert 500 poäng i achievements från spelet fattar jag bara inte vart i GFWL jag kan se mina achievements och vilka jag inte har tagit?!

Går det bara att se sina achievements genom att logga in på Xbox.com? Känns ju lagom efterblivet om de inte har med en sån funktion i mjukvaran för GFWL... Någon som vet?

Medlem

Öppna upp GFW i DoW2 med home, klicka på din profil, view games (tror det står så) och sen spelet som du vill kolla achievments på


signatur

Videomupp

Medlem

Aha, ja så det går liksom inte att kolla några achievements i klienten som ändå måste installeras i Windows och som man kommer åt via startmenyn. Segt! Jaja, jag ska ju ändå spela en massa DoW2 men wtf liksom, hur tänker dom...

Medlem

Ingen aning om det går i klienten eller inte, inte använt den mer än en gång. Men som sagt man spelar så mycket ändå ;>


signatur

Videomupp

1
Skriv svar