Årets spel 2009 - plats 11-20

FM-guru
F.d. Sisyr

Förväntar mig Batman Arkham Asylum i topp 3 tillsammans med Dragon Age och...kanske Braid?

Medlem

Braid hamnade i topp tre förra året Sisyr.

Inaktiv

väntar med spänning på topp tio


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

Jag hoppas vi får se Demon's Souls på listan. Skulle lätt kunna sätta det som årets spel.

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Kommer skicka självmordsbombare till personerna bakom listan om inte Fallout 3, MW2 och ARMA2 ligger högst!

Jag hoppas verkligen att MW2 inte hamnar bland top 3, förhoppningsvis att det inte ens kommer med vore bra
Inte för att jag vill att du ska skicka självsmordsbombare utan att spelet förtjänar inte att vara där uppe.

Inaktiv

Dragon age eller Uncharted 2 på första plats!

Medlem

Hoppas fan inte Modern Warfare 2 får allt för högt. Har alltid gillat CoD serien och har alltid vetat att jag köper samma spel i nya miljöer, men det här var verkligen sämre än väntat. Inte alls lika färskat som CoD 4 som hade riktigt trevlig story och kändes inte särskilt "over-the-top". I stället för att förbättra saker som skulle förbättrats har de bara öst på med mer av allt, och charmen från Call of Duty och Call of Duty 2 saknar jag något oerhört.

Jag hoppas på en top 5 som innehåller Uncharted 2, Batman: AA, Borderlands, och Assassin's Creed 2.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Jag hoppas vi får se Demon's Souls på listan. Skulle lätt kunna sätta det som årets spel.

Tvivlar på de då de inte har släppts i Europa än. Har inte spelat Demon's Souls men de verkar jävligt nice, har funderat på att importera de.

Medlem

Ja, Killzone 2 förtjänar inte en plats så långt bak iallafall.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Killzone 2 på 19:e plats? De förtjänar iaf top 10 enligt mig, kanske tom top 5

absolut, KZ2 hade en riktigt välpolerad mulitplayer läge med inbyggt klan stöd och turneringar samt betting system! Dessutom ett unikt spelläge där man kan spela olika typer av spellägen i en spelomgång. Dessutom första spelet i världen med ett cover system i första persons vy. Nä FZ visar här att de inte prioriterar spel med nya innovativa idéer som dessutom fungerar alldeles ypperligt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Smaken är som baken, otroligt nog...

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Mahone:

Killzone 2 på 19:e plats? De förtjänar iaf top 10 enligt mig, kanske tom top 5

absolut, KZ2 hade en riktigt välpolerad mulitplayer läge med inbyggt klan stöd och turneringar samt betting system! Dessutom ett unikt spelläge där man kan spela olika typer av spellägen i en spelomgång. Dessutom första spelet i världen med ett cover system i första persons vy. Nä FZ visar här att de inte prioriterar spel med nya innovativa idéer som dessutom fungerar alldeles ypperligt.

Eller så tycker inte alla som du

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Eller så tycker inte alla som du

Vet inte om du har svårt att skilja mellan fakta och personlig åsikt. Det jag skrev var fakta och konstaterade att detta är något som FZ inte tagit i beaktande. Om de har gjort detta så är det märkligt att detta inte har haft ett större värde än vad som ny utgivits av FZ.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av LyktstolpeN:

Eller så tycker inte alla som du

Vet inte om du har svårt att skilja mellan fakta och personlig åsikt. Det jag skrev var fakta och konstaterade att detta är något som FZ inte tagit i beaktande. Om de har gjort detta så är det märkligt att detta inte har haft ett större värde än vad som ny utgivits av FZ.

Exakt KZ2 borde få en bättre plats än MW2 i alla fall eftersom MW2 kom med 0 nytt medans KZ2 känns fräscht och är dessutom sjukt kul.

Det inbyggda klanstödet slår allt man tidigare sett på konsol kommer bara på ett annat spel som har det och det är Halo 2 som är dött. Men där är det mer eller mindre bara en vänlista där det står Clan members istället för friend list.


signatur

I got a Goldenshower.

Redaktör
Skrivet av redmac:
Skrivet av LyktstolpeN:

Eller så tycker inte alla som du

Vet inte om du har svårt att skilja mellan fakta och personlig åsikt. Det jag skrev var fakta och konstaterade att detta är något som FZ inte tagit i beaktande. Om de har gjort detta så är det märkligt att detta inte har haft ett större värde än vad som ny utgivits av FZ.

Årets spel utses i morgon. Du är för tidig med din kritik av vad vi belönar.


signatur
Medlem

Machinarium! Tack, hade helt glömt av det spelet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Tompa:

Årets spel utses i morgon. Du är för tidig med din kritik av vad vi belönar.

Då lär inte det gå till Uncharted 2 med andra ord. Då det inte är banbrytande eller innovativt. Utan fruktansvärt välpolerat men det lär inte räcka. Då vet vi det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av LyktstolpeN:

Eller så tycker inte alla som du

Vet inte om du har svårt att skilja mellan fakta och personlig åsikt. Det jag skrev var fakta och konstaterade att detta är något som FZ inte tagit i beaktande. Om de har gjort detta så är det märkligt att detta inte har haft ett större värde än vad som ny utgivits av FZ.

Sluta bara fanboia dig, alla fattar det, du själv med.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

Sluta bara fanboia dig, alla fattar det, du själv med.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

12
Skriv svar