Pangpang i Insterstellar Marines

Robot
Medlem
Pangpang i Insterstellar Marines

ballt,

Inaktiv

Wow. Jag blir mer och mer hypad på detta spel. Fy vad häftigt det här är!


signatur

lololololol

Medlem

De verkar verkligen tro på sin produkt och jag gillar konceptet, hoppas de hittar en utgivare


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Detta var riktigt koolt faktiskt.

Medlem

Bullseye är riktigt kul! spelar som fan nu:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Puckat upplägg i klienten, jag tappade hela min progress eftersom man inte kan skapa ett konto EFTER man börjat spela...

Men det ser väldigt bra ut, det här spelet känns som ett seriöst Halo, men vafan rökte de där de kom på hajar med ben?
Jag vill fortf ha ett scifi-shooterspel med lite realism och snygg design där man slåss mot den enda fiende vi människor kommer ha, andra människor.

Tänk er att man skickas in för att kväsa gerillor på avlägsna planeter, skickas med bordningsskepp i stora flottslag, men nejdå, istället får vi utomjordingar och gående hajar.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:

Puckat upplägg i klienten, jag tappade hela min progress eftersom man inte kan skapa ett konto EFTER man börjat spela...

Men det ser väldigt bra ut, det här spelet känns som ett seriöst Halo, men vafan rökte de där de kom på hajar med ben?
Jag vill fortf ha ett scifi-shooterspel med lite realism och snygg design där man slåss mot den enda fiende vi människor kommer ha, andra människor.

Tänk er att man skickas in för att kväsa gerillor på avlägsna planeter, skickas med bordningsskepp i stora flottslag, men nejdå, istället får vi utomjordingar och gående hajar.

Jag spelade först, "regade" mig och sen spelade igen?!

Om du kör del 2 så så får du reda på det med hajen;)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

ok, enbart detta "reklamen" räknar jag som ett bra spel!
och bara för den så kommer jag att köpa spelet, för att det syns redan nu att de har verkligen lagt rätt så bra jobb på den.

Medlem

Sådär nu har jag 5 på alla utmaningarna riktigt kul var det!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Sådär nu har jag 5 på alla utmaningarna riktigt kul var det!

Baah! 4 kvar, på lvl 13 : ))


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

MEN FÖRHELVETE JAG KOM TILL LVL 14 SEN KUNDA MAN VISST INTE SPARA! :evil:


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.

Inaktiv

fan detdär var ju as grymt fan tekniken går framåt streama datorspel haha

1
Skriv svar