Datum spikat för Bad Company 2-beta?

Robot
Medlem
Datum spikat för Bad Company 2-beta?

JA! <3

Medlem

Låter mycket troligt.

Medlem

Mass Effect 2 och BC2-beta samma dag? Ja tack!

Medlem

Hardcore for me! All the way! Fast mjukare (kudd)krig kan vara kul också.

Medlem

Ja såhär ska krig spel vara, skulle vilja hinta att CoD titta lite mer på åt detta håll om hur warfare är och inte quake me vanliga vapen

Medlem

Snusar krut och pissar napalm! Kommer få prova betan med min nuvarande dator, till releasen har jag uppgraderat rätt tungt så det kommer nog smaka bra!

Medlem

Alltså, vad har hänt med SP delen av BC2? Har den helt prioriterats bort eller vadå? Jag vill ju se fortsättningen på storyn, MP är inte min grej! Någon som vet om det blir en fortsättning?


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Inaktiv

Hardcore mode låter mycket bra. Hoppas man tål mindre skada också.

I övrigt tycker jag det saknas bra character customization för såna här spel. Skulle vara häftigt att kunna ändra utseendet på sin karaktär och se den valda utrustningen bäras.
I MW2 är det skittkasst att behöva bläddra fram och tillbaka bland alla menyer/undermenyer så jag hoppas man gör något smartare.

Jag vill ha achievements, leaning, omställare för halv/helautomat för vapen och även mängder med uppgraderingar för att pimpa bössorna.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

jag kommer böla om "prooooone"så fort jag får vantarna på det.

Medlem
Skrivet av Maxiz!:

Alltså, vad har hänt med SP delen av BC2? Har den helt prioriterats bort eller vadå? Jag vill ju se fortsättningen på storyn, MP är inte min grej! Någon som vet om det blir en fortsättning?

Ingen som fått veta något om SP-Delen. DICE håller inne på alla godbitarna. De har de sagt själva så håll dig till tåls.

Medlem

Nice, då blir det nog ingen framförflyttning av pc datumet!! Go DICE!

Medlem

YEEEEESS! Hardcore mode!!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Troublegum:

Hardcore mode låter mycket bra. Hoppas man tål mindre skada också.

Det gör man, har uppdaterat infon samt länkat till forumposten.

Skrivet av Maxiz!:

Alltså, vad har hänt med SP delen av BC2? Har den helt prioriterats bort eller vadå? Jag vill ju se fortsättningen på storyn, MP är inte min grej! Någon som vet om det blir en fortsättning?

Det har varit märkligt tyst kring den, jag vet att den visades upp för tidningar i London när jag fick se flerspelardelen.


signatur
Medlem
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Maxiz!:

Alltså, vad har hänt med SP delen av BC2? Har den helt prioriterats bort eller vadå? Jag vill ju se fortsättningen på storyn, MP är inte min grej! Någon som vet om det blir en fortsättning?

Ingen som fått veta något om SP-Delen. DICE håller inne på alla godbitarna. De har de sagt själva så håll dig till tåls.

Alright, men det blir en SP del alltså? Allt jag behöver veta


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Sådana här spel ser man verkligen fram emot. Modern Warfare 2 är riktigt skitkul också men man kan säga att det inte är samma spel ungefär. Eller jo, men MW2 har inte stora mappar, inga tanks, helikoptrar, m.m.

Bara om man får killstreak Awards. mw2 skulle inte vara roligt om inte killstreak awards skulle funnits, det är ju skitkul imo! Jag har fått 11 nukes på dator hittils men jag använder inte nuke längre. Hoppas detta spel blir lika kul som bf2 var.

Har lite frågor också. Finns det story mode? Special-ops skulle vara kul också.

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

jag kommer böla om "prooooone"så fort jag får vantarna på det.

Ja jag håller absolut med dig!, har testat bf 1943 bara alldeles kort, men jag tror inte det innehöll proone,

nästan ett brott mot mänskligheten i mina ögon!

Medlem
Skrivet av Maxiz!:

Alltså, vad har hänt med SP delen av BC2? Har den helt prioriterats bort eller vadå? Jag vill ju se fortsättningen på storyn, MP är inte min grej! Någon som vet om det blir en fortsättning?

Nej då den finns kvar, de pratar bara inte om den därför att de inte vill spoila något om storryn, så du kan vara lugn !! Jag har för mig att det enda de sa om storryn är att den inte kommer handla om att jaga guld som i första


signatur

cags

Medlem

Where do I sign up?

Medlem

Fett! Ska bli intressant hur en medelmåttlig burk presterar. (C2D E6850 3,0Ghz, Radeon HD5770 1gb, 4gb ram)

Jag antar att 2an kommer ha ranks? Vet inte om 1an hade det, bara det finns ranks och upplåsningar så är jag nöjd.

Medlem
Skrivet av Maxiz!:

Alltså, vad har hänt med SP delen av BC2? Har den helt prioriterats bort eller vadå? Jag vill ju se fortsättningen på storyn, MP är inte min grej! Någon som vet om det blir en fortsättning?

NO U.

gå läs en bok eller spela ett rollspel.

HÄR SKA DET FUCKING MULTIPLAY-AS

fyfan, 28:e smäller det.

Efter allt COD och konsol bajs och horrungar, finally ett fucking spel MADE for PC , gud jag är så glad.

Medlem
Skrivet av galth:
Skrivet av -=anders=-:

jag kommer böla om "prooooone"så fort jag får vantarna på det.

Ja jag håller absolut med dig!, har testat bf 1943 bara alldeles kort, men jag tror inte det innehöll proone,

nästan ett brott mot mänskligheten i mina ögon!

Dem har redan bekräftat att det handlade om design val, med prone fick spelet inget bra flow/flyt som dem ville ha i BFBC2, mycket mer kampande m.m

Dessutom skapade det tydligen en del problem då fysiken är syncad i bf, så prone har dem prövat med men det togs bort.

Inaktiv
Skrivet av Maxiz!:
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Maxiz!:

Alltså, vad har hänt med SP delen av BC2? Har den helt prioriterats bort eller vadå? Jag vill ju se fortsättningen på storyn, MP är inte min grej! Någon som vet om det blir en fortsättning?

Ingen som fått veta något om SP-Delen. DICE håller inne på alla godbitarna. De har de sagt själva så håll dig till tåls.

Alright, men det blir en SP del alltså? Allt jag behöver veta

Ja, det kommer en SP del till BC2.

Medlem

Kan man ligga ner på PC-versionen?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"eller rödpunktssikte" Jag tror att det ska vara kornsikte.

Hursomhelst är jag skitglad nu, heja DICE!

Medlem

fan va sweeet, då kan man värva med lite BF och MASS2

Medlem
Skrivet av PsyX:
Skrivet av Maxiz!:

Alltså, vad har hänt med SP delen av BC2? Har den helt prioriterats bort eller vadå? Jag vill ju se fortsättningen på storyn, MP är inte min grej! Någon som vet om det blir en fortsättning?

NO U.

gå läs en bok eller spela ett rollspel.

HÄR SKA DET FUCKING MULTIPLAY-AS

fyfan, 28:e smäller det.

Efter allt COD och konsol bajs och horrungar, finally ett fucking spel MADE for PC , gud jag är så glad.

Ja med! längtar som fan!:up:

Medlem
Skrivet av Whip:

Mass Effect 2 och BC2-beta samma dag? Ja tack!

Neeeeeeeej! Då missar man ju dom första timmarna av BC2! =(


signatur
Inaktiv

Är bad company 2 ett annat lir än battlefield 3? Är lite förvirrad angående dessa titlar. Är det två skilda spel alltså?


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

dmn
Medlem

YES YES YES! Hardcore mode!

12
Skriv svar