Datum spikat för Bad Company 2-beta?

Medlem
Skrivet av Troublegum:

Är bad company 2 ett annat lir än battlefield 3? Är lite förvirrad angående dessa titlar. Är det två skilda spel alltså?

Man kan väl säga att det är ett Battlefield spel som vilket annat, "Bad Company" undertiteln syftar på singleplayer kampanjen som då just handlar om 4 soldater ur B kompaniet.

BF3 kan man väl tänka sig skulle vara en ren uppföljare till BF2, men jag håller med dig... det är svårt att se exakt vad det skulle ha som Bad Company 2 inte har. Större kartor och flygplan kanske? Ingen aning.

Medlem

Vill ha vill ha vill ha vill ha VILL HA!

Medlem
Skrivet av Whip:

Mass Effect 2 och BC2-beta samma dag? Ja tack!

Håller med. Dock så tror jag att jag är mer sugen på ME2 och väntar till BC riktiga releasen.

Medlem

Hardcore? I BF:BC2?
Spännande, ska lätt liras.
Lirade ju CoD4 enbart i hardcore (t.o.m. SP-kampanjen), så jag är van.
Älskar att vara sniper i hardcore, dör de av ett skott är jag glad.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Medlem

Hardcore or Nocore!

Ser fram emot betan. Har också hört att dom ska släppa in många många fler till PC betan, så förhoppningsvis har FZ mer än 100 nycklar den här gången.

Medlem
Skrivet av Gotti:

Hardcore or Nocore!

Ser fram emot betan. Har också hört att dom ska släppa in många många fler till PC betan, så förhoppningsvis har FZ mer än 100 nycklar den här gången.

Skulle inte PC betan var en öppen beta eller är jag ute och cyklar nu ;)?

Men detta låter helt lysande! Nästa stora E-sport spel Bad company 2? Jag tror det har chans till det och jag hoppas verkligen det.

Medlem
Skrivet av BlommaNNN:
Skrivet av Gotti:

Hardcore or Nocore!

Ser fram emot betan. Har också hört att dom ska släppa in många många fler till PC betan, så förhoppningsvis har FZ mer än 100 nycklar den här gången.

Skulle inte PC betan var en öppen beta eller är jag ute och cyklar nu ;)?

Men detta låter helt lysande! Nästa stora E-sport spel Bad company 2? Jag tror det har chans till det och jag hoppas verkligen det.

Jag tyckte jag läste någonstans där en DICE anställd skrev att PC betan skulle rullas ut på liknande sätt som PS3 betan, fast med fler platser. Men inget verkar vara skrivet i sten dessa dagar så vem vet. Öppen eller inte, så länge jag kommer in så är jag nöjd.

Medlem
Skrivet av Gotti:
Skrivet av BlommaNNN:
Skrivet av Gotti:

Hardcore or Nocore!

Ser fram emot betan. Har också hört att dom ska släppa in många många fler till PC betan, så förhoppningsvis har FZ mer än 100 nycklar den här gången.

Skulle inte PC betan var en öppen beta eller är jag ute och cyklar nu ;)?

Men detta låter helt lysande! Nästa stora E-sport spel Bad company 2? Jag tror det har chans till det och jag hoppas verkligen det.

Jag tyckte jag läste någonstans där en DICE anställd skrev att PC betan skulle rullas ut på liknande sätt som PS3 betan, fast med fler platser. Men inget verkar vara skrivet i sten dessa dagar så vem vet. Öppen eller inte, så länge jag kommer in så är jag nöjd.

Haaha samma här

Medlem

Vi får hoppas att det inte blir allt för pc krävande med tanke på den avancerade fysiken. Har precis beställt första spelet till PS3 för att spela igenom storyn och öva på MP.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

blir det nån xbox 360 beta ?

Medlem

Jag är ett Battlefield-fan, men måste testa det först. Funderade på att förboka det för någon dag sen faktiskt. Det enda som höll mig tillbaka var just att jag inte visste hur det var, plus att jag vill se hur det flyter på på min dator.

"Med det påslaget försvinner det grafiska gränssnittet så du kommer inte att kunna se din hälsa eller sikta utan ironsights (eller rödpunktssikte)"

innebär det att man inte kan skjuta heller?

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Maxiz!:

Alltså, vad har hänt med SP delen av BC2? Har den helt prioriterats bort eller vadå? Jag vill ju se fortsättningen på storyn, MP är inte min grej! Någon som vet om det blir en fortsättning?

Ingen som fått veta något om SP-Delen. DICE håller inne på alla godbitarna. De har de sagt själva så håll dig till tåls.

Storyn är seriösare, al'a COD.
Dock ska humorn finnas kvar.

Medlem

Underbart med hardcore! Älskar alla battlefield och ända anledningen till att jag spelar MW1/2 är just hardcore. Förhandsbokade för ett bra tag sen och man blir lika glad varje gång det kommer nyheter om spelet

Medlem
Skrivet av FrenchHotCat:

blir det nån xbox 360 beta ?

Såvitt jag vet så får 360 användare nöja sig med multiplayer demot som kommer nån gång innan release.

Medlem

Bice Nice Dice! Gief!

Har spelat över 48h nu på PS3-betan


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

med tanke på att det är ett EA spel numera så kommer ni få köpa ammunition som DLC


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Skrivet av Maxiz!:

Alltså, vad har hänt med SP delen av BC2? Har den helt prioriterats bort eller vadå? Jag vill ju se fortsättningen på storyn, MP är inte min grej! Någon som vet om det blir en fortsättning?

I en ny intervju, här:
http://www.gametrailers.com/video/squad-based-battlefield-bad...

.. så snackar han lite om SP och säger att det kommer vara lika massivt som MP.

Medlem
Skrivet av shaitan:

med tanke på att det är ett EA spel numera så kommer ni få köpa ammunition som DLC

I lol'd Och jag taggar BC2. Skippade inköpet av MW2 för att köra stenhårt på svensk kvalité istället

Medlem

Måste nog testa det först. Gillar Hardcore på WaW men inte på CoD4. Ett AA3 fan som är kan nog Hardcore vara väldigt kul.
Måste nog uppdatera min burk dock :/

12
Skriv svar