Mer om Sith-klasserna i The Old Republic

Robot
Medlem
Mer om Sith-klasserna i The Old Republic

Autoplay?... nja.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ni kanske ska se över Flash-dyngan ni slänger upp på er huvudsida. Inte särskilt lyckat att denna trailer startar automatiskt.

Medlem

Hmm, jag tycker att detta MMO verkar vara en sämre variant (i de flesta aspekter) än KOTOR 1 och 2.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Inaktiv

Ja, där föll förhoppningarna jag hade om detta spelet ner i avloppet.

Även om spelet är i Alpha eller Beta så känns det väldigt 2004. Animationerna ser stela ut och karaktärerna in-game ser tråkiga ut. De förklarar egentligen att det finns en Fighter klass och en Mage klass. (Som man antagligen utvecklar till en inriktning vid högre level, precis som i Lineage 2 eller DAOC.)

Detta ser ut som ett spel som kunde släppts samtidigt som när wow släpptes. Funderar om jag ens behöver testa spelet en vecka.

Deras CG-film skapade för mycket hype, nu är jag grymt besviken.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Inaktiv

Lite trist att inte alla har kraft. Vet inte men håller nog med om att man börjar ledsna lite på detta spel.

Skägg.
10 Chambers

Nu är filmen dold från förstasidan, märkte inte att den autostartade.


signatur
Medlem

Är fortfarande nyfiken, folk är för inställda på grafiken..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Är fortfarande nyfiken, folk är för inställda på grafiken..

Amen. Har ju sett minst ett par 5-6 stycken per nyhet bitcha om grafiken och sånt, börjar inte kännas gammalt nu? Ni lirar alltså inte KOTOR nu för tiden för det är för old grafixx lololl ? Skärp er.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Är fortfarande nyfiken, folk är för inställda på grafiken..

Jag är mera intresserad av vad spelet har för upplevelse att bidra med. Men jag antar att det alltid kommer att finnas "Hurr Durr Grafik" personer som förpestar tillvaron.


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Spel kan däremot erbjuda båda. Detta vet BioWare, de har bevisat just detta påstående.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

oooh,, fick gåshud av musiken i slutet,,,


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Jag tycker själva grafiken är riktigt bra hittills, däremot tycker jag inte gameplay ser det minsta intressant ut, eller.. det är nog småkul att se de första gångerna de utspelas, som i KotOR. Men jag skulle ju blåljuga om jag sade att det var för de fina animationerna jag älskade den spelupplevelsen... undrar om det står sig i längden.

Det är ju dock inte klart än så.

Medlem

Är redan trött på det här spelet...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar