Mechwarrior-mod till Crysis släppt

Robot
Medlem
Mechwarrior-mod till Crysis släppt

rätt tufft men jag förväntade mig Neon Genesis Evangelion robotar
men ja, det verkar ju ha varit rätt mycket jobb med den här modden och den verkar rätt tuff!

Medlem

Kul att dom fått ut en beta. Jobbade själv med den här modden för några år sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag vill pilota Metal Gear REX. Är det inte allas dröm?

Medlem

Mechwarrior 4 skall ju släppas free of charge, har inte spelat Mechwarrior spelen sen tidigt 90-tal (känns det som iaf) och man är ju lite nyfiken..

http://battletech.catalystgamelabs.com/2009/07/09/mechwarrior...


signatur
Medlem

Följt modden med häpnad, verkar riktigt välgjord.

Hoppas de får den uppmärksamhet de förtjänar bara!

Sedan är väl Metal Gear REX inget jämfört med en Madcat ;).

Medlem

Äger spelet men har inte ens öppnat plasten på det. Hade det inte varit för all sabla DRM som EA infört i sina nyare spel hade jag nog spelat klart det för länge sedan, detta trots att jag inte äger en dator som gör spelet rättvisa. Verkar dock som EA kanske fattat hur man bekämpar piratkopieringen effektivt och om de fortsätter släppa spel på samma sätt kommer jag kanske överge min bojkott mot deras spel och kan då även testa på den här moden som verkar hur cool som helst. Har alltid gillat MechWarrior och blev grymt glad när jag läste att de skulle göra en ny del, hoppas denna mod är lika bra som de tidigare spelen (främst senaste MW).

Medlem

Haft ett öga på det här förut men det var ett jävla tag sedan, pallar inte att installera crysis bara för det här.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Äger spelet men har inte ens öppnat plasten på det. Hade det inte varit för all sabla DRM som EA infört i sina nyare spel hade jag nog spelat klart det för länge sedan, detta trots att jag inte äger en dator som gör spelet rättvisa. Verkar dock som EA kanske fattat hur man bekämpar piratkopieringen effektivt och om de fortsätter släppa spel på samma sätt kommer jag kanske överge min bojkott mot deras spel och kan då även testa på den här moden som verkar hur cool som helst. Har alltid gillat MechWarrior och blev grymt glad när jag läste att de skulle göra en ny del, hoppas denna mod är lika bra som de tidigare spelen (främst senaste MW).

Men om du redan köpt spelet är det väl ingen bojkott? de bryr sig väl inte ifall du köper spelet men inte spelar det...oavsett vilket så är det inte EA som gjort spelet så det blir ju snarare spelets utvecklare som straffas, EA har ju inte ont om resurser precis...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Spelet installera annat skit på köpet. Blev ganska irriterad när jag lade in det på datorn. Man vet inte vilket som måste vara med och vilket som inte behövs (Crysis W)

Medlem

Enda anledningen varför jag köpte Crysis var för den här modden, definitivt värt att pröva om man gillar mechwarrior/battletech spelen

1
Skriv svar