Allt liksom försvinner typ [LÖST]

Inaktiv
Allt liksom försvinner typ [LÖST]

Nu är jag trött på det här. Jag höll på att skriva en sak när texten, helt utan förvarning, börjar deleta sig själv när man ändrar något innan så försvinner det där bakom. När jag skriver tex "ntionalencyklopedin's femte sista bok räknat från höger" och ska fixa in ett "a" i national så försvinner t och det blir istället "naionalencyklopedin's femte sista bok räknat från höger"

Alltså markören deletar det som står innan och jag måste skriva om allt om jag missar en bokstav. Vad beror detta på? Är det någon knapp jag kommer åt. Hur stoppar jag det?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Enda som dyker upp är Insert-knappen. Nedtryckt?


signatur

.: Available in configurations priced at $399, $499 and $999 depending on how much you want to pay :.

Medlem

Jupp, det låter som Insert. Tyvärr brukar det inte finnas någon indikation på om den är "på" eller "av" så man får testa sig fram. Skriv något och testa om det skrivs över om du skriver i början av raden. Om det gör det - tryck på Insert och testa igen. Det borde fixa saken.

Edit: Insert är den som heter "Ins" bredvid PageUp och PageDown osv. Du vet säkert vilken det är - men just in case hehe.


signatur
Inaktiv

Ach so. Jag måste ha kommit åt den då. Problemet löst


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar