Midnight Riders från Left 4 Dead 2 önskar god jul

Robot
Midnight Riders från Left 4 Dead 2 önskar god jul
Medlem
Midnight Riders från Left 4 Dead 2 önskar god jul

Left 4 Dead 2 kommer alltid ligga på min 10-i-topp lista av den simpla anledningen att Rochelle har en Depeche Mode-tröja. Awesomeness.


signatur
Medlem

Klart man måste köpa l4d2 om man gilla l4d! l4d2 är ett sjukt kul spel, zombie sjukt kul...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Är det bara jag, eller har de tagit melodi och musik rakt av från ZZ Top - My head's in Missisippi?

Medlem

Left 4 Dead 2 är...
Vad L4D1 borde varit.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Härlig skitig blues rock å dricka öl till:up::up::up:

Medlem
Skrivet av zdib:

Left 4 Dead 2 är...
Vad L4D1 borde varit.

dags att släppa och gå vidare?

Inaktiv

Inte förvånad att den bara tog en timme att skriva o spela in


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Den 24 December var det Rea på L4D2 hos Steam. Då kostade det 25 euro per person när man köpte 4-pack, vet inte om priset är detsamma idag dock.

Inaktiv
Skrivet av TruB:
Skrivet av zdib:

Left 4 Dead 2 är...
Vad L4D1 borde varit.

dags att släppa och gå vidare?

Nej egentligen inte det är ju sant. När jag betalade 500 kronor på Steam för Left 4 Dead 1 så lovade dom ut en massa DLC, vapen, allt.

Nu var vi tyvärr tvungna att betala för något som några proffs och kunniga i SDK kan göra.

Left 4 Dead 2 = Lever
Left 4 Dead 1 = Död

Medlem

Left 4 Dead 2 = Left 4 Dead 1 med ny grafik men samma tråkiga spel. Hade hoppats på lite story, nyheter, rekyl etc. men efter att ha tröttnat på ettan så kändes 2'an som för lite, och för sent.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av TruB:
Skrivet av zdib:

Left 4 Dead 2 är...
Vad L4D1 borde varit.

dags att släppa och gå vidare?

Nej egentligen inte det är ju sant. När jag betalade 500 kronor på Steam för Left 4 Dead 1 så lovade dom ut en massa DLC, vapen, allt.

Nu var vi tyvärr tvungna att betala för något som några proffs och kunniga i SDK kan göra.

Left 4 Dead 2 = Lever
Left 4 Dead 1 = Död

Jag spelade ettan för ett par dagar sedan. Var inga problem att hitta server och folk att spela med. Dött är det knappast.

Dom lovade, men höll inte sitt löfte. Whatever. Ingen bryr sig och det kommer inte leda någonstans att sitta och gnälla om det här. Släpp det och gå vidare som någon sa tidigare.

KoP
Medlem
Skrivet av FransJaeger:

Är det bara jag, eller har de tagit melodi och musik rakt av från ZZ Top - My head's in Missisippi?

Haha! Det var också en tanke som slog mig när jag hörde låten.

Medlem

asså blir så trött på dom som klagar på att l4d2 inte blev en expansion utan istället ett helt nytt spel, vadå? vill ni ha gamla tråkiga l4d miljöerna och inte den nya tweakade source grafiken som finns i l4d2? spelet är så mycket bättre än l4d1!

Inaktiv
Skrivet av simon857:

asså blir så trött på dom som klagar på att l4d2 inte blev en expansion utan istället ett helt nytt spel, vadå? vill ni ha gamla tråkiga l4d miljöerna och inte den nya tweakade source grafiken som finns i l4d2? spelet är så mycket bättre än l4d1!

De är mer principen att Valve lovade DLC till L4D som aldrig kom till spelet, jag förstår dem och håller med dem, även om jag köpte L4D2 nyligen, de dåligaste med 2an var att de splittade communityn.

1
Skriv svar