ATI Catalyst Problem / Spel Preformance

Inaktiv
ATI Catalyst Problem / Spel Preformance

Köpte nyligen ett Asus Radeon HD 4850 512MB och har installerat drivrutinerna från cd-skivan jag fick med kortet men när jag laddar ner dom nyaste drivrutinerna och installerar dom så totalvägrar catalyst att fungera, får bara ett felmeddelande direkt när jag försöker starta det står bara att det har fått lov att stängas ner för ett oväntat fel och jag får välja mellan att skicka/inte skicka felrapport. köpte dessutom ett Asus M3A78-T, AMD 790GX+SB750 moderkort, coolermaster chassi, nya minnen och ny processor och dom sakerna är en stor uppgradering mot vad jag hade tidigare som var ca 3 år gammla men när jag tex startar WoW med drivrutinerna från skivan så ser jag ingen förändring på min performance eller nåt allt är likadant som förut, det är likadant med dom nyaste drivrutinerna från deras hemsida. Så tänkte bara se om det kanske är nån som har en aning om vad det kan vara eller har haft liknande problem som kan hjälpa.

Inaktiv

Har ett Hd4850 och har lite svårt att få riktigt drag i det. Nästan så att mitt X1950Pro rullar bättre. Jag skulle föreslå att du ominstallerar Framework, eftersom detta måste fungera innan Catalyst fungerar. As a start.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar