Divinity II-demo på Xbox Live

Medlem
Divinity II-demo på Xbox Live

Alla gameplay videos som lagts ut på Tuben har ju varit riktigt tråkiga. Men kanske ska ge det en chans ändå. Dock självklart PC.


signatur
Medlem
Medlem

de gameplay man såg av filmerna värka inte vara så vidare, men jag tar väll laddar hem det på 360n och testar.

Medlem

Fruktansvärt opolerat spel, grötig grafik och dåligt optimerat som fan (xbox360)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

3 fps i menyerna på PC-versionen. Njaaa, inte riktigt min grej.
EDIT: Det är någon inställning på Very High som sabbar allting. Går från cirka 3 fps till ~60 fps utan.
Fick artefakter över hela skärmen efter några minuters spelande. Ska ge skiten en chans till, men bara för att jag sett fram emot det.

EDIT2: Borttaget och avinstallerat. Bye bye Divinity!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Varvade det faktiskt till PC, enbart för att släcka min törst efter itemfarmande inför diablo3

Spelet är inte så värst bra, på nåt sätt igentligen

Medlem

Jo men spelet äger. När man väl kommit igång så är det väldigt underhållande faktiskt. Mycket roligare, samt mer action än i dragon age tycker jag. Även om dragon age kanske är bättre på vissa ställen.

Anledningen (tror jag) till att det är lite buggat nu är för att det bara finns I EU atm. Med andra ord det vi har I EU, är typ spelets "Beta". Dom har ”utnyttjat” oss för att göra spelet bättre till den ”riktiga” releasen. Så det kommer bli bättre givet vis.

Internationellt så släpps det ju inte förens mellan 10-20 januari. Vad jag har läst så kommer en del av dessa buggar fixas med en patch som släpps samtidigt. Dom hade nog ett nytt "targeting" system med i den patchen med, vilket kan behövas (eller lite mer polerat i alla fall).

Jag rekommenderar i alla fall detta till alla som gillar RGP & action spel. 4 / 5 från mig ! (kanske 4½/5 när buggarna är fixade)


signatur

"Better to ask for forgiveness than permission"

Medlem

Kändes som ett lågbudget spel

Medlem

Det var inget att hänga i granen

1
Skriv svar