Anti-Virus

Medlem
Anti-Virus

Tjenare!

Behöver ett gratis Anti-Virus. Använde AVg innan men hade problem med update. De kanske har fixat det nu?

Vilka Anti-Virus rekommenderar ni?

Rekommenderar ni någon brandvägg också?

EDIT: Såg http://www.fz.se/forum/thread.php?id=12089 verktyg tråden sen.. ifall ni vill lägga till något så får ni mer än gärna göra det.


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Inaktiv

Jag använder Avast (antivirus) och Comodo (brandvägg) båda är gratis och drar inte så mycke resurser.

Medlem

Körde länge med Avira gratisversionen, gillade det så mycket att jag numera kör premium. Kan jag rekommendera.

*Edit*
Och så kör jag Comodo, som så många andra här, kanonbra.*


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Jag använder AVG och Comodo Firewall.

Medlem

Ok ska testa dem


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Avira och Comodo här. Fungerar väldigt bra, enda nackdelen med Avira är pop-up-fönstret som dyker upp när programmet har uppdaterats. Men det får man stå ut med, med tanke på att det är gratis.

Comodo är utan tvekan det bästa du kan få när det gäller gratis brandvägg. Simpelt med ändå lagom avancerat.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar