Medlem
Fraps

Hallå!

Min bror köpte Fraps till mig och jag undrar bara när jag spelar och börja spela in min FPS sjunker mycket lågt och kan inte spela- hackar fram.

Kan man fixa detta?


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Du kan köpa en kraftfullare dator eller sänka grafiken, när man filmar med Fraps så sjunker alltid FPS, samma med alla andra inspelningsprogram.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Minska upplösningen i spelet och a full-size ikryssat i fraps. 30 fps.

Medlem

Har en http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10274
Kanske för dålig för Fraps? Ska testa att sänka grafiken och upplösningen


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Asså ju högre FPS innan desto högre FPS kommer du ha när du spelar in, men ja, testa sänka grafik och upplösning.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Fraps drar en hel del har för mig att man bör göra om filen sen när den är klar så att den inte är så stor, i Movie Maker till exempel.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Jag har också Fraps ochjag hade tänkt att göra en cod4 film med olika klipp där jag spelar. Är det kanske svårt att spela in på ett sånt bra spel?

Inaktiv

fraps spelar in det du spelar och såklart så tar det prestanda av din dator. skaffa en bättre dator och du kan "frapsa" nyare spel.

1
Skriv svar