En snabbtitt in i nästa år

Robot
Moderator | Testpilot
En snabbtitt in i nästa år

BC2 <3


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

AvP, Mass Effect 2 och Mafia 2 är de som står högt på min lista 8)


signatur
Medlem

Mina förväntningar är till BF BC2,AvsP, MassEffect 2 och Interstellar Marines. Och så får man inte glömma ett nytt Ghost Recon, där har CoD långt ifrån i SP väg att hämta.

Inaktiv

ME 2, BC2, Just Cause 2


signatur

The definition of insanity?

Bad Company 2 är nog det enda spelet jag längtar till.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Dantes inferno, final fantasy, mafia 2? Comon dom måste ju skrivas upp

Medlem

Alien vs Predator och Battlefield: Bad Company 2. MUMMA!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Första kvartalet av 2010 ser ut så här för mig.

Januari: Sands of Destruction (verkar inte släppas här så det blir import via ebay.com)
Februari: Way of the Samurai 3
Mars: Yakuza 3

Medlem

Just Cause 2 och Heavy Rain tycker jag personligen ser mest intressanta ut!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Jag saknar dock Halo: Reach därpå listn :/


signatur
Medlem

Alan Wake, BC2, Mafia 2, Red Dead Redemption och Dead Rising 2 är mina favoriter.

Medlem

Mass Effect 2, Bioshock 2, Army of Two:40th Day, Battlefield: Bad Company 2 och Final Fantasy XIII (signat upp på BETA till Final Fantasy XIV och väntar på svar från Square) Sedan finns det andra titlar som man inte skaffat än (Forza 3, L4D2) Precis köpt ny dator och lirar Dragon Age: Origins med allt på MAX, feels Gooood!

Samt Som AndyZedd säger, så verkar nya Ghost Recon riktigt nice. Sedan vore det alltid roligt med ett nytt Rainbow Six: Vegas = Terrorist Hunt FTW!!

Inaktiv

ojoj, det är så mycket :S hur ska man kunna ha råd med allt. AvP, bioshock 2, Mafia 2 är väll dom jag vill ha mest, sen har jag säker glömt något


signatur

Infanteri-kolonister i led!

Medlem
Medlem

FF13, Mafia 2, Heavy Rain och White Knight Chronicles ser jag fram emot


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Inaktiv

STAR WARS: TOR?

Medlem
Skrivet av TruB:

sc2?
Diablo3?

Tvivlar starkt på att Diablo 3 kommer 2010


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

God of War 3, Darksiders och Dantes Inferno kommer ge många härliga timmar

Medlem

Alien vs Predator är det som lockar mest

Medlem

Ni har missat ModNationRacers och MAG!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Mass Effect 2, BC2, red dead redemption.... plus en jävla massa mer 2010 bäste gaming året nånsin !!

Medlem

Inge Global Agenda?

Inaktiv

2010 är året då Heroes of Newerth går guld och tar e-sport världen med storm. Ser även fram emot Earthrise.


signatur

dare to be bold

Inaktiv

Mass effect 2 kommer fan bli så jävla bra

Medlem

BF: BC2, APB o SC2 längtar jag mest eter (fast enligt FZ ska APB fortfarande släppas 2009 och inte i mars 2010)

Skägg.
10 Chambers

Jag har förtydligat det i nyheten, det här gäller bara de spel vi redan har testat och som kommer första kvartalet nästa år. #Star Wars: The Old Republic släpps troligen som tidigast i slutet av nästa år.


signatur
Medlem

Dantes Inferno och AvP!

Inaktiv

Hmmm....

Starcraft 2, Diablo III och Alpha Protocol är dem enda spel hittills jag ser fram emot.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Bad Company 2, Red Dead Redemption och Mafia II ser jag mest fram emot under 2010!

12
Skriv svar