Cinematisk Mass Effect 2-trailer

Robot
Medlem
Cinematisk Mass Effect 2-trailer

Inget ljud


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Grym trailer! Ojojoj vad jag längtar till slutet av januari!!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Jävel vad snygg.

Medlem

Fel att säga att man inte är sugen

Medlem

O.o

Visade ni inte denna för några dagar sedan?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

O.o

Visade ni inte denna för några dagar sedan?

Det var bara en liten del av denna trailer. Den fulla versionen av trailern skulle släppas idag, den 22.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Måste... ha...

Medlem

Så satans coolt.
Har kört igenom 1an nu 3ggr för achievmentsen,satans bra,
Givet köp.

Medlem

give me give me give me.. förbokade och betalade ett ex idag innan jag såg denna filmen :D.. ångrar mig inte direkt


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Bara jag som tyckte att den var otroligt löjlig? Jag kommer iallafall inte köpa ME2 för striderna utan för alla utmärkta dialoger, story och atmosfär.


signatur

E4500@2.800Ghz(8*350) StockVolt, 2GB DDR2 PC5300@700Mhz StockVolt, Gigabyte Radeon HD 4850 512MB, MSI P35 NEO-FI

Medlem

Detta är spelet man väntat på så satans länge nu!
28'de januari och någon vecka framöver, så blir det sjukskrivning för hela slanten.

Inaktiv

haha 2:54 Shepard bara: You gotta be shiting me!!

Medlem
Skrivet av Myrsloken91:

Bara jag som tyckte att den var otroligt löjlig? Jag kommer iallafall inte köpa ME2 för striderna utan för alla utmärkta dialoger, story och atmosfär.

Nej, inte jag heller, men jag tror detta tilltalar dem flesta av köparna.

Även mig, fast att det är djupet i storyn och alla dialoger som får en att betala alla riksdaler för spelet.

Medlem
Skrivet av hariko:
Skrivet av Myrsloken91:

Bara jag som tyckte att den var otroligt löjlig? Jag kommer iallafall inte köpa ME2 för striderna utan för alla utmärkta dialoger, story och atmosfär.

Nej, inte jag heller, men jag tror detta tilltalar dem flesta av köparna.

Även mig, fast att det är djupet i storyn och alla dialoger som får en att betala alla riksdaler för spelet.

Samma här. Har aldrig köpt ett Bioware spel för stridernas skull. Fast Mass Effect har iaf mer underhållande strider än tidigare Bioware spel. Åtminstone i mitt tycke.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Skulle aldrig köpa spelet för enbart striderna, eller dialogerna. Det är tillsammans dom ger ett vinnande koncept

Ettan tyckte ja mest va dryg i början, just för att de inte hände mkt, bara snack. Efterhand började actionscenerna blandas med dialoger och handling, och gav en helhet, och de va då man insåg vilken underhållning de va

Medlem

Så jävla grym, kan inte bli bättre.

Medlem

Episkt Grymt! vill ha!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Visst är det snyggt, men jag hade hellre sett att det rullade på spelmotorn.

Medlem

Cinematisk var ordet. De körde den här trailern på bion i helgen när jag såg Avatar 3d

Medlem

lite utav varje där

Final fantasy, 5th element mm

Kanske vore något att göra en animerad spelfilm

Jag skulle definitivt köpa den, jag älskar dem senare versionerna av FF, grymt snygga animationer och manuset går inte av för hackor det oxå.

Blir spännade och se hur långt dem går denna gången då Mass effect kappast var något dåligt spel.


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Snart är det dags!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Lite mer än en månad kvar


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Har för mig att det är Robert Stoneman som är cinematic designer, han var bl.a med och gjorde War of the Servers...

Ifall någon är intresserad


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Helt galet vad fint det var! Måste ha

Medlem

Ingen som tänker säga "Ful trailer Blizzard gör det mycket bättre"?


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar