Spana in storyn i Aliens vs Predator

Robot
Medlem
Spana in storyn i Aliens vs Predator

ja okej.

Medlem

Längtar som tusan till detta lir!!!

Medlem

kommer bli epic indeed, speciellt efter höstens fiaskon

Medlem

Var det där Lance Henrikssens röst? Fanservice is the shit!

Storyn ser FÖ ut att vara samma som det alltid verkar vara i AVP spelen, men trailern är ju för jäkla bra. Det här ska inhandlas. Frågan är till 360 eller PC, vill ju lira det på PC men tror inte den pallar.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Var det där Lance Henrikssens röst? Fanservice is the shit!

Storyn ser FÖ ut att vara samma som det alltid verkar vara i AVP spelen, men trailern är ju för jäkla bra. Det här ska inhandlas. Frågan är till 360 eller PC, vill ju lira det på PC men tror inte den pallar.

Ja det är Lance Henriksen, finns ett flertal interjuver med honom bla på www.avpgalaxy.net

Medlem

ser grymt ut som fan,

Medlem

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

mm


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Dags att inhandla , eller rättare sagt bunkra upp, med mkt tvättmedel så man snabbt kan få åtkomst till rena fillingar.
Mkt knäck som skall ut då facehuggersen härjar.

Medlem

nice helt klart intressant.. många bra lir nästa år


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Dags att inhandla , eller rättare sagt bunkra upp, med mkt tvättmedel så man snabbt kan få åtkomst till rena fillingar.
Mkt knäck som skall ut då facehuggersen härjar.

Hahaha, shit

Ser helt otroligt ut tycker jag! Har hela tiden varit säker på att jag ska köpa det, men nu är jag mer säker än någonsin :up::O

Medlem
Medlem

Blir jobbigt o välja vilket som blir vinterns stora spelköp, Bioshock 2, Mass Effect 2, Alien Vs Predator, Dirt 2..

Lutar lite åt detta faktiskt

Medlem
Skrivet av Horzie:

Blir jobbigt o välja vilket som blir vinterns stora spelköp, Bioshock 2, Mass Effect 2, Alien Vs Predator, Dirt 2..

Lutar lite åt detta faktiskt

klart som fan det blir AVP, man
Ses på nätet, jag kommer vara den alien som alltid hugger dig med svansen bakifrån


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem
Skrivet av Drevlin:

Ses på nätet, jag kommer vara den alien som alltid hugger dig med svansen bakifrån

Homoalien?

Medlem
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av Drevlin:

Ses på nätet, jag kommer vara den alien som alltid hugger dig med svansen bakifrån

Homoalien?

Tror nog vi får passa oss för tänjningar efter tvålen ,,,,

Medlem

ska bli grymt!!
längtar!!

Medlem

Ser väldigt mycket fram emot detta och Bad Company 2! Ännu bättre, de använder sig av DX11! (Det råkade bara vara en bonus )

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av Drevlin:

Ses på nätet, jag kommer vara den alien som alltid hugger dig med svansen bakifrån

Homoalien?

Tror nog vi får passa oss för tänjningar efter tvålen ,,,,

Haha, kanske man ska ta o hålla sig till Mass Effect 2 iaf

Medlem
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av Drevlin:

Ses på nätet, jag kommer vara den alien som alltid hugger dig med svansen bakifrån

Homoalien?

Intressant att du direkt går till homoerotik när jag pratar om olika sätt att döda folk. Är det något du vill dela med dig av? Du är bland vänner.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem
Skrivet av Drevlin:
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av Drevlin:

Ses på nätet, jag kommer vara den alien som alltid hugger dig med svansen bakifrån

Homoalien?

Intressant att du direkt går till homoerotik när jag pratar om olika sätt att döda folk. Är det något du vill dela med dig av? Du är bland vänner.

Jo, jag förstod att det (antagligen) inte var det du menade, men du får hålla med om att sättet du uttryckte dig på lätt kan tolkas som att handla om något annat än dödande...

Medlem
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av Drevlin:
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av Drevlin:

Ses på nätet, jag kommer vara den alien som alltid hugger dig med svansen bakifrån

Homoalien?

Intressant att du direkt går till homoerotik när jag pratar om olika sätt att döda folk. Är det något du vill dela med dig av? Du är bland vänner.

Jo, jag förstod att det (antagligen) inte var det du menade, men du får hålla med om att sättet du uttryckte dig på lätt kan tolkas som att handla om något annat än dödande...

haha ja, jag vet... tänkte efter en gång innan jag postade men tänkte "äh, vafan..."


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Sjukt fin trailer.
Har Predators stulit the Batmobile?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Sjukt fin trailer.
Har Predators stulit the Batmobile?

Ser ut som sig bör
http://www.jokerdesigns.com/thehunted/craft/index.php


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

1
Skriv svar