Leonard Nimoy i Star Trek Online

Robot
Medlem
Leonard Nimoy i Star Trek Online

Live long and prosper. =P

Ser i alla fall fram emot detta spel, kan nog bli lite roligt att plocka upp då och då.

Medlem

Jag vill ha ett MMO spel där man blir helt överväldigad där man inte behöver tänka "ganska bra för ett vara ett mmo spel" jag vill att det ska bli så här "o my god!"


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

men,,, men,,,, men,,,,, utspelar sig STOnline före den senaste filmen alltså? eller utspelar sig STOnline i det "nya" tidsrymden som skapas i den senaste filmen?
För Spock existerar ju inte längre i den gamla tidsrymden från och med den senaste filmen...
Trekkies, hjälp mig förstå

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

men,,, men,,,, men,,,,, utspelar sig STOnline före den senaste filmen alltså? eller utspelar sig STOnline i det "nya" tidsrymden som skapas i den senaste filmen?
För Spock existerar ju inte längre i den gamla tidsrymden från och med den senaste filmen...
Trekkies, hjälp mig förstå

Spelet skulle väl utspela sig 30-40 år efter filmerna, tror jag att jag har hört


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

men,,, men,,,, men,,,,, utspelar sig STOnline före den senaste filmen alltså? eller utspelar sig STOnline i det "nya" tidsrymden som skapas i den senaste filmen?
För Spock existerar ju inte längre i den gamla tidsrymden från och med den senaste filmen...
Trekkies, hjälp mig förstå

de står ju att man inte kommer att träffa han så jag tror det är lugnt.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

men,,, men,,,, men,,,,, utspelar sig STOnline före den senaste filmen alltså? eller utspelar sig STOnline i det "nya" tidsrymden som skapas i den senaste filmen?
......

I den senaste filmen skapades en alternativ tidsrymd/paralell universum. Så det gamla spåret fortsätter i sitt gamla jag (Där Kirks pappa aldrig dör) och den nya fortsätter i det nya.

Om den gamla tidslinjen skulle bara försvunnit, så skulle "gamle" spock gjort detsamma, fast han var kvar hela tden vilket tyder på att gamla tidslinjen finns.

Djupt, krångligt, just dont go there.

Medlem
Skrivet av MindBlaster:

I den senaste filmen skapades en alternativ tidsrymd/paralell universum. Så det gamla spåret fortsätter i sitt gamla jag (Där Kirks pappa aldrig dör) och den nya fortsätter i det nya.

Om den gamla tidslinjen skulle bara försvunnit, så skulle "gamle" spock gjort detsamma, fast han var kvar hela tden vilket tyder på att gamla tidslinjen finns.

Djupt, krångligt, just dont go there.

Fan... tyvärr blir jag nog aldrig någon trekkie, ialla fall inte efter att de börjat fucka med tidslinjen.
Im old school Back-to-the-future lärd och lever efter vad Emmet Brown lärt mig, så jag gissar att jag inte kommer kunna njuta av dylika trekkie tidshopps-gizmo-grejor.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

men,,, men,,,, men,,,,, utspelar sig STOnline före den senaste filmen alltså? eller utspelar sig STOnline i det "nya" tidsrymden som skapas i den senaste filmen?
För Spock existerar ju inte längre i den gamla tidsrymden från och med den senaste filmen...
Trekkies, hjälp mig förstå

En sökning på den vida webben ger oftast snabba svar, något folk borde lära sig. Spelet utspelar sig på 2400-talet, 30 år efter handlingarna i filmen Star Trek: Nemesis


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

En sökning på den vida webben ger oftast snabba svar, något folk borde lära sig. Spelet utspelar sig på 2400-talet, 30 år efter handlingarna i filmen Star Trek: Nemesis

Men när inte ens en trekkie vet svaret, hur ska då en okunnig hitta svaret?
Google innehåller så mycket skit idag så det är inte längre värt att använda det. Det var bättre förr..

1
Skriv svar