Red Dead Redemption plåtat

Robot
Medlem
Red Dead Redemption plåtat

Looking good!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Bara det inte är lika kasst portat som Call of Juarez: Bound in Blood. det var en riktig besvikelse...


signatur

A badly drawn wolf

Medlem
Skrivet av Foolwolf:

Bara det inte är lika kasst portat som Call of Juarez: Bound in Blood. det var en riktig besvikelse...

Ingen risk.. Det har väl inte ens annonserats ut till pc än.

Medlem

vad man sett hittills så är det som gta i western miljö, så kan nog bli ganska kul å dom har ju lovat mycket utforskande i spelet med så bara det gör mig hagalen xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Foolwolf:

Bara det inte är lika kasst portat som Call of Juarez: Bound in Blood. det var en riktig besvikelse...

Det är inte känt om det är planerat till PC än. GTAIV var ganska dåligt överfört vad jag förstått... men de tidigare GTA har varit bra tycker jag. Får väl hoppas att de gör vad de gjort mest bra innan.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av Foolwolf:

Bara det inte är lika kasst portat som Call of Juarez: Bound in Blood. det var en riktig besvikelse...

Vad var det som var så dåligt med PC-versionen av Bound in Blood då? Jag hade inga problem alls med det när jag lirade i alla fall.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

jag blev otroligt kåt på det här sen senaste trailern!

Inaktiv

Konstigt att det finns så få västern-spel. Det här ser ju king ut iaf.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

GTAIV var ganska dåligt överfört vad jag förstått...

PC versionen av GTA4 är bättre på alla sätt, bättre prestanda, bättre grafik, bättre kontroller och moddar. Det enda negativa är att det inte har släppts någon DLC, än.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Foolwolf:

Bara det inte är lika kasst portat som Call of Juarez: Bound in Blood. det var en riktig besvikelse...

Vad var det som var så dåligt med PC-versionen av Bound in Blood då? Jag hade inga problem alls med det när jag lirade i alla fall.

Jag tycker att spelet lider av över/understyrning, dvs kameran går inte riktigt att få grepp om du inte tar auto aim till hjälp. Inte samma känsla som i många andra shooters.
Det är också en rätt trulig inställnings procedur och menyerna känns rätt av översatta från Xbox, men det börjar man ju bli van vid.
i övrigt är det mest sådant att spelupplägget känns mer som ett spel gör på konsol. Tja, lite svårt att förklara utan att bli långrandig... Men typ hur du hanterar två pistoler, på konsol känns det rätt men på PC:n blev det lite plattare.
Mest tycker jag att styrningen var det jobbigaste. Kan ju mycket väl vara jag som är petig, men om det är jag som skall gilla grejjen så..
Blev nog lite bortskämd med batman liret


signatur

A badly drawn wolf

Medlem
Skrivet av Foolwolf:

Bara det inte är lika kasst portat som Call of Juarez: Bound in Blood. det var en riktig besvikelse...

Håller med, till pc allså, hoppas detta nicia spel släpps till pc, annars så får det bli en P3, måste ha allså, "Snälla tomten jag har varit snäll hela året" Tror jag,hehehe. nä men det ser grymt ut det här cowbojsliret!!:up:

Medlem

Sylar har rest tillbaks i tiden.

Medlem

bara man slipper alla dessa jävla barnvaktsuppdrag som gta 4 hade innan man får börja spela spelet, men finns ingen risk för ringande kusiner i alla fall gta4 var btw underbart på min 360, ända jag alltid retat mig på är att bilarna är ungefär lika roliga att styra som en pansarvagn på hal is -.-


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

bara man slipper alla dessa jävla barnvaktsuppdrag som gta 4 hade innan man får börja spela spelet, men finns ingen risk för ringande kusiner i alla fall

De kanske kör med telegrafen nu i stället. Eller rökmeddelanden!

Medlem
Skrivet av Nemo:
Skrivet av cute_ninja:

bara man slipper alla dessa jävla barnvaktsuppdrag som gta 4 hade innan man får börja spela spelet, men finns ingen risk för ringande kusiner i alla fall

De kanske kör med telegrafen nu i stället. Eller rökmeddelanden!

Jag tror att man får besöka telefonställen titt som tätt som man gör med internetcafféerna i GTA 4

Medlem

http://www.fz.se/bilder/arkiv/p/p76doub92g0mrnf15xlwqe48kvjyz...

Va fan äre för jävla hand?:O
Hoppas det kommer till pc:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

hoppas man kan köra co-op som på fable

1
Skriv svar