Gameplay från Bayonetta

Robot
Medlem
Gameplay från Bayonetta

har testat både ps3 och 360 versionen av det här och jag tycker att både Dante's Inferno och God of War 3 (demona) var roligare än Bayonetta demot

Medlem

Tycker verkligen alla filmer från det här spelet får det att se helt värdelöst ut.

Medlem

Provade demot igår, verkligen glatt överraskad. Skitkul gameplay!

Medlem

Faktiskt riktigt kul spel, väldigt bra story och inte alltför likt de andra i samma genre. Älskar filmsekvenserna
Länge leve import!

Medlem

Alltså, det skulle vara så uppfriskande med ett japanskt spel som någon gång INTE har figurer med 2m långa anime-ben, överdrivna animationer och jättesvärd som ritar färgglada spår i luften.

Medlem

vem vill spela en kvinna i ett spel?


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Frux:

Alltså, det skulle vara så uppfriskande med ett japanskt spel som någon gång INTE har figurer med 2m långa anime-ben, överdrivna animationer och jättesvärd som ritar färgglada spår i luften.

Nå, skjutjärn på fötterna är i alla tämligen uppfriskande.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Testade demot på Xbox, shit vad dåligt det var. Fullt möjligt det sämsta spel jag haft oturen att spela. Varför är detta skräp så hypat? Jag förstår inte... stirra på en diskokula någon timme istället för att spela detta, ungefär lika underhållande.

Medlem

Den absolut sexigaste digitala rumpan detta året, i ett spel vill säga.

Det enda som är segt är mellansekvenserna och alla bossarna som dyker upp gång på gång, dvs det blir väldigt monotont.

Men klart ett utav dem roligaste spelen detta året, väldigt likt Devil may cry 4

fyra digital rumpor helt klart!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Vänta nu, sexig rumpa? När hon går ser hon ju ut som hon gått av på mitten? Hennes ben är ungefär dubbelt så långa som en normal persons och så ser hon ut som ett jon i ansiktet... nja vet inte om jag kan hålla med om att hon är sexig... bizarr känns närmre till hands.

Flakmonkey

Rätt lustigt hur olika man kan tycka om spel... har nu inte lirat Bayonetta öht men med tanke på att det har fått extremt höga betyg och omdömen från spelpressen så är det intressant att se vad folk skriver här. Samma sak om man tittar på andra sajter/forum där väldigt många av de som gillar genren tycker att det är det bästa sedan skivat bröd...

Tror nog jag kommer digga det. Att det är en snygg tjej och en design som är mycket "over the top" är inget som jag stör mig på. Varesig man vill det eller inte så hör det nästan till i den här genren och sen är det verkligen spelmekaniken dvs fightingsystemet som avgör om det är bra eller inte. Och det är ju just i de bitarna som Bayonetta ska vara så otroligt bra...

Men men, får se när det släpps helt enkelt

Medlem

Karaktärsdesignen är piss IMHO.

Medlem

Jag spelade demot på PS3, alla combos kändes slumpmässiga och förvirrande. Det gick helt enkelt för fort, om man jämför med t.ex. Ninja Gaiden där har iaf varje combo lite substans och även om det svischar förbi rätt fort där med har man ofta koll på vad man håller på med. Som "windowmaker" nämnde så tycker jag att karaktärsdesignen var väldigt tråkig också. Färgglatt men ondskefullt, och väldigt, väldigt överdrivet.

Detta DEMO får en tvåa av fem möjliga av mig. Pluset var att det i varje fall fanns slumpmässiga combos som var tillfredställande, fast absolut inte på samma sätt som Ninja Gaiden där man verkligen känner att man gjort rätt attacker/blockeringar i rätt tillfälle. Det är belönande.

1
Skriv svar