Epic Games jobbar på "awesome shit"

Robot
Medlem
Epic Games jobbar på "awesome shit"

Oj vad spännande, ja eller töntigt "jag håller åxå på med "awsome shit" ibland, men jag känner inget större behov över att berätta för hela världen om det... men jag kanske kan avslöja vad det är när det blir varmare... patetiskt skulle jag kalla det.

för överigt har de ju inte lyckats göra nått vettigt sen Unreal så jag har inga större förhoppningar...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Hoppas det är Unreal 3


signatur

Game long and prosper

Medlem

UT 4, PC exklusivt med målet att slå quake som hardcore E-sport spel.

Man får väl drömma?

Medlem

Gears 3 antagligen. Två år mellan 1 och 2, snart är det två år sen 2an släpptes.

Medlem

Lär vara Gears 3 ja. Deras avtal med Microsoft har ju gått ut så de måste ju inte göra det exklusivt till 360 men det tror jag nog det blir.
Speciellt med tanke på hur UE3 funkar p PS3.


signatur

Sol är bäst på radio.

Medlem

Det har viskats om Unreal 3 ett tag men mina pengar ligger på GoW3.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

krigets kugghjul 3

Medlem

ge mig Gears 3 nu nu nu..

Medlem

Gillar både Gears Of War och Unreal, men har ju ingen X-låda, så hoppas väl på Unreal

Medlem

jag hoppas på gears 3 ^^ inge dlc till 2an dock, för jag är så trött på det spelet nu

Dock så antar jag det är för lång tid för ett DLC att vänta ändå så så GoW 3 gifv!

Medlem

Tror inte att det är Gears 3 som han menar. Alla vet redan att Gears 3 är på G. Det måste vara någonting nytt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ett nytt Jazz Jackrabbit.

Medlem

Jag hoppas helt klart på Unreal 3. Unreal 2 var skit, men det var ju inte Epic som utvecklade det heller. Hoppas de gör stor-comeback med en ny siffra i serien


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av fanboyen:

krigets kugghjul 3

Anyhoo, hoppas på en nytt Unreal.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

BME
Medlem

Blir nog Gears 3 på GDC i feb, Gears 2 annonserades också på GDC 2008 tror jag


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Eller kanske helt ny IP, som ID Software gjort med Rage


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Inaktiv

Gears 3 skulle varit nice, gillar den serien. Vill inte att den ska ta slut snart iaf.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Haha, ja gillar hur artikeln är skriven, med så mkt metaforiska ord xD Men som ja tycker så skulle det vara väldigt intressant med Unreal 3.. och då ska det vara lite läskiga saker i spelet som Unreal 1, när man var liten vågade man ju knappt spela spelet xD haha

Men också så tycker ja inte heller att Gears of War ska ta slut, för serien var väldigt bra, så den vill man ju inte glömma bort heller.

Inaktiv

Unreal 3 finns ju redan oavsett vad vissa säger. För hur kan ni säga hoppas då det redan är släppt. Det är det som släpptes nyligen ju.
Det heter då inte ut 2007.

Tror inte på nytt unreal i alla fall.

Medlem
Skrivet av qun0:

Unreal 3 finns ju redan oavsett vad vissa säger. För hur kan ni säga hoppas då det redan är släppt. Det är det som släpptes nyligen ju.
Det heter då inte ut 2007.

Tror inte på nytt unreal i alla fall.

#Unreal Tournament III, är inte Unreal 3.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Gears of War 3 såklart!

Ännu mera blod!
Ännu mera kött!

Medlem

De kanske tänker visa Unreal Engine 4 som de började med innan de blev färdiga med 3an?

Unreal 3 vore nice dock, med mkt singleplayercontent och story.
Hoppas även att det skulle handla om kriget mot skaarj, dvs i princip där 2an slutade.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Men Gears of war 3 har det väl alltid snackats om att det ska komma till nästa generations xbox inte x360. Visst såklart att de kan ändra sig speciellt när det gäller amerikanska företag och pengar, men tror isånafall att Gow3 kommer bli en dålig kopia av gow2 ifall de väljer att använda x360. Den pressas redan för mycket för att nästa spel ska kunna bli tillräckligt rik på stora nyheter.

1
Skriv svar