Se Heavy Rains samlarversion

Robot
Medlem
Se Heavy Rains samlarversion

Blir till att köpa då det kommer


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

"Ooh! Shiny"

Givet köp.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

GOTY!


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

fy fan vad jag älskar collector editions.. mmmmhmm.. detta blir ett givet köp. även om spelet är dåligt så har man iaf en fin box

Medlem

Så det är redan klart med DLC... Där rök jag som kund.


signatur
Medlem

Musiken i Heavy Rain är ju asnice. Kanske man borde köpa denna!

Medlem

@draim

Köp vanliga utgåvan då? DLC brukar ju bara bygga vidare/expandera grundspelet så i detta fall lär det bara innebära lite utökad story/nya karaktärer om jag får gissa. "Vanliga" utgåvan lär vara en fulländad upplevelse ändå. Förstår inte vad du tycker är nackdelen med DLC så länge det är innehållsrikt. Att ta betalt för DLC är ju givet, det kräver ju arbete att expandera spelet så det vill de ju givetvis ha betalt för.

Medlem

Redan förbokat spelet! detta kommer bli riktigt grymt spel!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av über_alles:

@draim

Köp vanliga utgåvan då? DLC brukar ju bara bygga vidare/expandera grundspelet så i detta fall lär det bara innebära lite utökad story/nya karaktärer om jag får gissa. "Vanliga" utgåvan lär vara en fulländad upplevelse ändå. Förstår inte vad du tycker är nackdelen med DLC så länge det är innehållsrikt. Att ta betalt för DLC är ju givet, det kräver ju arbete att expandera spelet så det vill de ju givetvis ha betalt för.

Jag har inga problem med DLC, jag älskar DLC. Tycker det är jättebra att dom fortsätter stödja sina spel. Det är att dom redan är klara vid release som irriterar mig. Dom tar ju Bort saker från den release utgåvan för att sedan kunna sälja det för mer senare. Tacka gudarna för Valve.


signatur
Medlem

65 dagar kvar nu!

Medlem

GE HIT!!:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

förresten, vart går det att förboka denna version ? och inte vanliga. vill ha denna.

Medlem

Alltså jag fattar inte varför så många är så taggade inför detta skit spel?

Medlem

För att vissa kanske vill ha djupare spel med tanke?
Dra fram en lista på dina favoritspel så kan nog ett gäng andra se spel som de inte fattar hur du gillar, betyder det att de vet bättre än du?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

näh man får la tycka va man vill, men visst det kanske har djup story osv men hur kul gameplay har det då? Gå runt lite och snacka med folk och välja vad man ska säga O.o De kunde lika bra göra det till en film.....IMO

Inaktiv

Tycker också att det käns väldigt sniket att det finns massa DLC redan vid släpp. Det är tecken på lathet och oengagemang hos utvecklarna.

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

näh man får la tycka va man vill, men visst det kanske har djup story osv men hur kul gameplay har det då? Gå runt lite och snacka med folk och välja vad man ska säga O.o De kunde lika bra göra det till en film.....IMO

Men det är ju dialogerna som är roliga! Jag skulle äsla om det kom ut ett mass effect där hela spelet var cutscenes där man fick välja saker att säga. Som en bra bok/film fast man själv är huvudpersonen.


signatur
Medlem

Verkar ju bara vara snyggt.

Vill verkligen inte köpa det där.

1
Skriv svar