Ny spelform i Bad Company 2

Robot
Medlem
Ny spelform i Bad Company 2

4 VS. 4 VS. 4 VS. 4

Intensivt och bra teamwork

Medlem

Det här ser bättre och bättre ut för varje film som släpps!

Medlem

Jag hoppas så in i helvete på att detta blir så bra som det ser ut att bli på PC!

Medlem

Gött, här blir det nog inget campande o o skit heller

Inaktiv

old news men kanske blir bra

Medlem

Detta låter intressant! Ser bara mer och mer fram emot att spela... (En positivt sorgsen smiley)

Medlem

tror mycket väl att detta kan bli bättre än MW2

Inaktiv

Verkar bli ett kanonlir!


signatur

War never changes.

Medlem

nice verkar vara ett roligt game mode! längtar tills det kommer nu bara...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det här ser bättre och bättre ut för varje film som släpps!

+1

Medlem
Medlem

wow, ser sjukt kul ut faktiskt. Ösa på till tanken i mitten t ex, wtplay!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av fanboyen:

tror mycket väl att detta kan bli bättre än MW2

gubbe lilla det är stort skillnad på MW2 och det här.

Det enda dem har gemensamt är att det är FPS och det handlar om soldater..and thats it.
så jag kan inte ens jämföra det här med MW2

Medlem

Kul när utvecklarna vågar experimentera lite med gamemodesen. Ett bra gamemode kan göra ett dåligt spel bra och ett bra spel bättre

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av fanboyen:

tror mycket väl att detta kan bli bättre än MW2

gubbe lilla det är stort skillnad på MW2 och det här.

Det enda dem har gemensamt är att det är FPS och det handlar om soldater..and thats it.
så jag kan inte ens jämföra det här med MW2

Det där låter ju knas. Såklart olika spel kan vara bättre än andra. Många tycker CS är roligare än BF och dom spelen handlar inte heller om samma sak, förutom att det är FPS och att det är människor i det. Om man ska bara specifik på allt som finns i ett spel kommer man ju knappt kunna jämnföra några spel alls. Sonic är ju en igelkott som springer snabbt medans Mario är en rörmokare som gillar att hoppa o äta svampar så hur kan man jämnföra dom?

Medlem

Det är aldrig någon mening att diskutera emot någons åsikter på nätet, det leder ändå inget vart. Så jag nöjer mig med en simpel kommentar:

Det här spelet kommer förmodligen bli årets spel. Satan i helvete vad grymt det kommer bli


signatur

Trust is for fools...

Medlem
Skrivet av Insanity:

Det är aldrig någon mening att diskutera emot någons åsikter på nätet, det leder ändå inget vart. Så jag nöjer mig med en simpel kommentar:

Det här spelet kommer förmodligen bli årets spel. Satan i helvete vad grymt det kommer bli

Lätt. Har saknat ett nytt BF till pc'n sen BF2.

Inaktiv
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av Pojii:
Skrivet av fanboyen:

tror mycket väl att detta kan bli bättre än MW2

gubbe lilla det är stort skillnad på MW2 och det här.

Det enda dem har gemensamt är att det är FPS och det handlar om soldater..and thats it.
så jag kan inte ens jämföra det här med MW2

Det där låter ju knas. Såklart olika spel kan vara bättre än andra. Många tycker CS är roligare än BF och dom spelen handlar inte heller om samma sak, förutom att det är FPS och att det är människor i det. Om man ska bara specifik på allt som finns i ett spel kommer man ju knappt kunna jämnföra några spel alls. Sonic är ju en igelkott som springer snabbt medans Mario är en rörmokare som gillar att hoppa o äta svampar så hur kan man jämnföra dom?

+1

Dagens bästa kommentar!:up:

Medlem

Detta kan bli riktigt bra. Även om MW2 är ett bra FPS-spel så saknar det slagfältskänslan som finns i BF-serien. Ska bli kul att se hur den färdiga produkten blir på PC!

Medlem

Detta kommer bli riktigt kul tror jag, om man inte hamnar i en squad där alla springer för sig själva...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv
Skrivet av Ellehbg:

Detta kommer bli riktigt kul tror jag, om man inte hamnar i en squad där alla springer för sig själva...

Om man kommer köra den här speltypen kommer man ju antagligen köra med 3st polare!

Medlem

Lite Crysis känsla av det hela med


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Sitter på en kalasbra PC och en xbox... Köpa till PC och spela med överlägsen känsla eller köpa till boxen och lira med kompisar(fast med den där i fps-spel förbenade kontrollen)?! ush ush, vilka i-landsproblem jag har. =P

Medlem

Detta spelläge tror jag kommer tilltala team/clan spel mycket.
man behöver inte ha stora klaner osv för att spela detta.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hehe, kul det kommer vara att sitta i fordonet. Kommer komma RPG skott vinande från varenda vinkel

Längtar till PC betan, är uppe i rank 25 nu på PS3 Betan.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Hallehn:

Sitter på en kalasbra PC och en xbox... Köpa till PC och spela med överlägsen känsla eller köpa till boxen och lira med kompisar(fast med den där i fps-spel förbenade kontrollen)?! ush ush, vilka i-landsproblem jag har. =P

Varsågod : http://www.psxcare.com/product.php?xProd=815&xSec=91

Medlem
Medlem

50 kills känns nog lite lite. Med 4 pers som har 12 fiender att skjuta på så tror jag det kan gå ganska fort. (går säkert ändra på egna servrar men de som spelar på officiella rankade eller på konsoller så...)


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ser MYCKET fram emot detta spel
Måste även påpeka att han som snackar i videon har verkligen störtskön engelskt uttal.. Man hör verkligen att han är igenomsvensk


signatur
12
Skriv svar