Ny spelform i Bad Company 2

Medlem

Längtar som fan!


signatur

B lup

Medlem

Det var länge sedan man såg fram emot ett Battlefield spel så här mycket Äntligen ser vi ändring i serien, inte samma gammla spel i nytt fodral


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det visste vi som var på föreläsningen vid DH


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Förbokat och klart till PC Har j@vligt höga förväntningar!!!

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Ser MYCKET fram emot detta spel
Måste även påpeka att han som snackar i videon har verkligen störtskön engelskt uttal.. Man hör verkligen att han är igenomsvensk

Han pratar mer engelskt än mongi iaf ^^

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Måste även påpeka att han som snackar i videon har verkligen störtskön engelskt uttal.. Man hör verkligen att han är igenomsvensk

Verkligen

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Skrivet av Molotov:

Detta spelläge tror jag kommer tilltala team/clan spel mycket.
man behöver inte ha stora klaner osv för att spela detta.

Hm, tänkte jag inte på. Kanske får skaffa mig en liten miniklan då, för detta ser verkligen skoj ut!
(Dock föredrar ju jag oftast att smyga runt och snipea folk på håll, för att sedan äga med pistol då folk börjar jaga mig.)


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Det här spelet blir med stor sannolikhet årets multiplayer-upplevelse 2010!

Medlem

Låter kul..


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Ser gött ut!

Redaktör
Skrivet av God Jul Hälsningar Aiek:

Han pratar mer engelskt än mongi iaf ^^

Såklart, Mongi snackar ju svenska.


signatur
Medlem

ju mer man ser ju mer vill man ha

Medlem
Skrivet av SkinVision:

Hm, tänkte jag inte på. Kanske får skaffa mig en liten miniklan då, för detta ser verkligen skoj ut!
(Dock föredrar ju jag oftast att smyga runt och snipea folk på håll, för att sedan äga med pistol då folk börjar jaga mig.)

Då är det bara att tänka om för sniper gör fan noll nytta i detta spel. Åtmindstome i rush gamemode, man jag kan inte tänka mig dom andra skall vara så stor skillnad.

Det är ju iof rätt kul som defender när hela moståndar laget är puckon och sitter och campar som sniper, ingen kommer och planatar och det är bara att smyga runt och kniva alla i ryggen.

För övrigt är det tråkigt att PS3 betan skall ta slut idag. Grymmt kul spel ska dock köras på PC såklart. Stor chans att bli årets multiplayerspel.

BME
Medlem

Älskade 4-lags lägen i Team Fortress Classic, fanns nog till och med 8-lags lägen, iaf i fotbollsläget.

En grej om dice bara, om DICE gör multiplayern till nya Medal of honor, använder de Frostbite i MoH då?


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Det enda dåliga hitintills är att man inte kan lägga sig ner.

Medlem

Detta blir ju perfekt för lan!

Skrivet av Magicman:

Det enda dåliga hitintills är att man inte kan lägga sig ner.

Det dödar effektivt bort "bunnyjumping".


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Detta blir ju perfekt för lan!

Skrivet av Magicman:

Det enda dåliga hitintills är att man inte kan lägga sig ner.

Det dödar effektivt bort "bunnyjumping".

Sant, men jag kan nämna 100 saker som löser problemet bättre. Tror dock inte det var därför de tog bort det.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Detta blir ju perfekt för lan!

Skrivet av Magicman:

Det enda dåliga hitintills är att man inte kan lägga sig ner.

Det dödar effektivt bort "bunnyjumping".

Ja antar att du menar dolphindiving och inte bunnyjumping då det andra har med hoppknappen att göra?

Ett ex på lösning är att tex lägga in en 2sec fördröjning samt en lämplig animation, innan det går att skuta

Som tino sa, finns flera sätt att lösa det på bättre än att bara ta bort det för att man inte pallar lösa det.

Men iomed att det kommer till pc så kan man ju alltid hoppas på att det kommer en "fix" för detta.

Medlem
Skrivet av Magicman:

Det enda dåliga hitintills är att man inte kan lägga sig ner.

Köp en dator.

Medlem

Jag förstår inte varför avsaknaden av prone skulle ha nått med konsol-versionen att göra.

Medlem
Skrivet av tino:
Skrivet av Red_warning:

Detta blir ju perfekt för lan!

Skrivet av Magicman:

Det enda dåliga hitintills är att man inte kan lägga sig ner.

Det dödar effektivt bort "bunnyjumping".

Sant, men jag kan nämna 100 saker som löser problemet bättre. Tror dock inte det var därför de tog bort det.

Jag har för mig jag läst ett uttalande från DICE att dom har tagit bort prone för att det skapar en mer kampande spelstil i spelet.

Håller till fullo med och efter att har lagt ner ett antal timmar på betan kan jag lungt säga att jag aldrig någonsin saknat att lägga mig ner.
Vill man ligga och krypa i buske i all oändlighet utan att någon händer kan man spela Deer hunter.

Medlem

att dom tagit bort prone gör ingenting imo.
det var inte med i Bad company 1 heller och jag saknar det inte.

det är verkligen bara campern som vill ha det.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Perequin:

Jag förstår inte varför avsaknaden av prone skulle ha nått med konsol-versionen att göra.

Sa dom inte på twitter att prone fanns kvar till PC?

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:
Skrivet av Magicman:

Det enda dåliga hitintills är att man inte kan lägga sig ner.

Köp en dator.

Hade du fortsatt läsa mitt andra inlägg hade du nog insett att jag har en dator.

Men man ska väl inte begära allt för mycket av folk numer.... tydligen...

Skrivet av Molotov:

att dom tagit bort prone gör ingenting imo.
det var inte med i Bad company 1 heller och jag saknar det inte.

det är verkligen bara campern som vill ha det.

Den mer taktiska spelaren vill nog också ha det. Att rusa runt blint och söka fiender känns rätt så hjärndött imo.
Sen så är det bra om det finns med och då tänker jag mest på moddar som förhoppningsvis dyker upp i framtiden. Om jag jämför med Bf2 så va vanilla bf2 rätt kasst när man väl börjat pröva andra moddar som Projekt Reality tex.

Medlem
Skrivet av Magicman:

Den mer taktiska spelaren vill nog också ha det. Att rusa runt blint och söka fiender känns rätt så hjärndött imo.

Det finns ett helt gäng steg mellan att ligga absolut still och att rusa runt blint, det är inte helt binärt.

12
Skriv svar