Bildskärmslagg

Inaktiv
Bildskärmslagg

Hej på min dator kommer det upp nått lagg av nått slag. Det inebär att när jag högerklickar på någon som te.x. utforskarn så stannar det jag klickat på kvar på skärmen. Det går ej bort förutom om jag startar om datan. Någon som vet hur man gör för att få bort den saken eller är med om det själv skriv gärna. Dåligt förklarat visste ej hur jag skulle skriva det.

Medlem

hm...låter som att du behöver ladda ner nya Grafikdrivrutiner, eller ta bort de gamla.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Testa defragmentera hårddiskarna.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Låter som det kan vara något i registret.

regedit cleaner <- Har inte testat sånt där själv så jag vet inte hur bra dom brukar funka.

Om den lägger till nått program i menyn som inte bör finnas där som "default" så kanske du kan pröva ta bort det.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Vad gör man när man annvänder regedit cleaner? vad händer? Och vad innebär det att man defragmenterar hårddiskarna? tack för all hjälp!

Inaktiv

Kan man fixa det programmet på något sätt utan kostnad eller kostar det överallt? Det finns en gratis scan där som jag har genomgått och hittat massor med problem men kunde bara fixa en liten del av alla problem för att jag inte köpt varan.

1
Skriv svar