The Saboteur-problem bortpatchade

Robot
Medlem
The Saboteur-problem bortpatchade

finally!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Det var därför jag inte kunde spela the saboteur tur att det kom patch då


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Har inga problem trots Quad+Windows 7.

Men det är väl som de flesta andra spel... problemen uppstår inte på alla datorer ÄVEN om det är EXAKT identiska konfigurationer... lite knepiga buggar ibland alltså.

Medlem

Hur fan kan man släppa ett spel som har så grova fel? Hyfsat pinsamt kan tyckas

Medlem

Svaret är PENGAR!

Buggar är vanligt bland framstressade spel. (EDIT: De la ju ner direkt efter).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

problemen bortpatchade? fan då kunde man lika gärna avinstallerat de själv från början ju!

Medlem

Bara jag som hade problem med Dr kesslers uppdrag? När man ska spränga två coils så kan man bara spränga en utav dom, den andra finns inte men endå spammar dr kessler HURRY BLOW UP ZE COILS!!!..

Medlem

Patchen funkade inte att installera för mig... När jag tryckt Nästa så att den ska installeras, så avbryts installationen och säger att jag avbrutit den........


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Quad och Win7 här med ATI kort och allt funkar faktiskt riktigt bra. Har inte ens sett ett enda litet grafikfel än. Men fan vad jag hatar kartan, fattar ju noll av den

Inaktiv
Skrivet av KlasXpress:

Quad och Win7 här med ATI kort och allt funkar faktiskt riktigt bra. Har inte ens sett ett enda litet grafikfel än. Men fan vad jag hatar kartan, fattar ju noll av den

Klicka fram full storlek på den och scrolla sedan ut, då förstår du nog lite mer. Jag förstod inte heller den lilla kartan så bra i början!

Medlem

i5 och 4890 här, får testa imorrn

Medlem

Hehe har nog skickat in 3st tips om detta spelet Men nu funkar det äntligen för mig med. Phenom 2 965, Radeon 5870. Jag har dock grafik buggar med att texturer osv försvinner ibland samt att det har fryst 3 gånger ochså på ca 8h spel tid men det funkar o är grymt jävla kul


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Jag har Intel i7 CPU och Vista (vill ha Windows7!!!) och det funkar fin, fint. Har inte haft några problem alls faktiskt.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

älskar detta spel

Inaktiv

orkar man skaffa detta om man har windows 7, fyrkärning processor och hd5870

Inaktiv
Skrivet av Dramonicous:

orkar man skaffa detta om man har windows 7, fyrkärning processor och hd5870

Snabbt svar.. Nej!

Har aldrig varit med om ett spel med så allvarliga buggar och så lite info om en riktig patch. EA hävdar att problemet ligger hos ATI med 3000, 4000 & 5000 korten medans ATI hävdar att de inte ens hört talas om problemet. Kör en i7 och ett 4890 och har konstanta krasher. Kundsupporten hos EA lämnar en del att önska om man säger så..

1
Skriv svar