Windos Movie Maker kraschar

Inaktiv
Windos Movie Maker kraschar

Tja! Jag har nyligen muckat och har under en tid nu jobbat på en muckfilm för mina kära lumparpolare. Jag började göra den i windows movie maker och allting gick bra. Men allt eftersom filen blev större började programmet frysa fast och krascha. Nu gör den det minst var 5:e minut. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, antingen får jag flytta över allt till ett annat filmskapande program men det skulle ta väldigt mycket tid eller så hittar jag någon form av uppdatering till WMM som löser problemet. Jag har dock inte hittat något sådant så jag tänkte att jag frågar här istället. Någon som har något förslag på vad som kan göras?

Medlem

När ett program kraschar skapas en dump, och det kommer också upp ett meddelande om huruvida du vill skicka information till microsoft samt möjligheten att se mer info om problemet. Under "mer info" eller "detaljerad info om felet" eller liknande så står det vilket program som kraschat och associerade moduler. Det har hänt att videoprogram kraschar för att det uppstår en konflikt med andra installerade codecs t.ex. Kolla i felrapporten så kanske du får en ledtråd om vad som orsakar kraschen.


signatur

.: Available in configurations priced at $399, $499 and $999 depending on how much you want to pay :.

1
Skriv svar