Köp God of War-trilogin i lyxförpackning

Robot
Medlem
Köp God of War-trilogin i lyxförpackning

Oj oj oj den var fläskig

Medlem

jävlar.. vågar man gissa pris.. 2000 eller nåt?

Medlem

Fränt! den är jag värd:D


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

har redan skaffat mig gow collection så de känns inte värt o skaffa detta precis.

Medlem

Måste nog vara den snyggaste collection-lådan jag sett

Medlem

Jag har ju inte kört någon av de tidigare spelen, men hört gott om det. Kanske vore en bra present till sig själv när det nu kommer ut

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

jävlar.. vågar man gissa pris.. 2000 eller nåt?

För tre sunkiga spel (varav två är PS2-spel) i en papplåda? Inte direkt.

Medlem

@kebbe: PS2-spelen är omgjorda 60hz, HD förpackade på en Blu-Rayskiva.

Artbook, "postcards", soundtrack, EP-skiva, Dokumentärfilm om trilogin och all DLC som kommer finnas på PSN.

God of War Collection ligger på runt 599:- US IMPORT och God of War 3 lär gå på 649:-. Krimskrams brukar gå på runt 400:-. Så jag skulle gissa på 1599:- eller något.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

tippar att den kommer gå på typ 1000 och eller uppåt. gow collection kostar 400 spänn (600 i sverige på vissa ställen) sen god of war 3, 600 kronor, sen extra grejerna, den kommer nog kosta kring 1000 kronor.

frågar mig själv dock, om det kommer komma en limited eller collectors edition utöver denna, jag vill inte betala över 1000 kronor för något jag inte vill ha. ja vill endast ha art booken, nerladdningsbart material och dokumentären typ. ingen jävla fet ful box som man aldrig kommer använda.

låter lite mer negativ än vad jag egentligen är

EDIT:
http://www.joystiq.com/2009/10/30/god-of-war-iii-ultimate-edi...

där står det att den kommer kosta 100 dollkar. pålitlig källa? vet ej. står dock på måååånga andra sidor också, att den kommer kosta 100 dollar. då är ju frågan vad dom kommer ta i sverige, dubbla ? haha.

Medlem

@Peppeoll

Det du länkar till är bara God of War 3 Ultimate Edition. Artikeln här handlar om God of War III Ultimate Trilogy Edition. Förmodligen kommer den kosta 1500 SEK+ i Sverige.

Inaktiv
Skrivet av kebbe:
Skrivet av SWEBarb:

jävlar.. vågar man gissa pris.. 2000 eller nåt?

För tre sunkiga spel (varav två är PS2-spel) i en papplåda? Inte direkt.

Mmm... jätte sunkiga:

God Of War: Metacritic 94/100

God Of War 2: Metacritic 93/100

Samt att döma God Of War 3 känns hyfsat premature.

Samt att motivera "sunkigheten" för de två första God Of War baserat på vilken plattform dom släpptes på ... även det lite konstigt.

Men men...on topic, tycker det ser ut som ett saftigt packet. Dock är inte jag allt för förtjust i krims-krams, skulle hellre se en bundle med alla tre spel till rabatterat pris.


signatur

Do you want to wash Wang or do you want to watch Wang wash Wang? - Lo Wang: [to naked lady]

Medlem

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av über_alles:

@Peppeoll

Det du länkar till är bara God of War 3 Ultimate Edition. Artikeln här handlar om God of War III Ultimate Trilogy Edition. Förmodligen kommer den kosta 1500 SEK+ i Sverige.

åh, sorry då vart mitt inlägg meningslöst. hahaha.

Medlem

är det pandoras box?=)

Medlem

Feeet låda. Synd att jag inte är så intresserad av spelet. Är lite sugen att köpa denna lik förbannat hehe. Ser riktigt läcker ut. Jag önskar att Final Fantasy 13 kunde göra nåt liknande.


signatur
Medlem
Skrivet av lop3r:

är det pandoras box?=)

jajjemen, det är det trodde att fler skulle reagera på det dock ;o

Medlem

coolt, kan inte FZ lotta ut en som jag kan vinna? ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Medlem

är priset runt 900kr eller mindre så blir det ett direkt köp


signatur

ID software, FPS gudarna!

Inaktiv

Sitter just och spelar igenom Collection, det är ju Pandoras box jöö, fläskigt värre

Medlem

kommer gå över 2lax utan tvekan

Medlem

här är någon utgåva för 1000kr . kan vara denna eller något annat ?

http://www.webhallen.com/prod.php?id=97341


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Webhallen har lagt ut den på sin sida och den kostar 1999kr.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=105983

Saftigt pris.

Medlem

Vad ska man med såna här grejer till? Visst får man ingame grejer är det väl värt 100kr till. Men annars nej tack. Det är ett spel inget mer, som man efter tiden tröttnar på.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Jag hade köpt detta om, det kostat under 1,500 kr. Nu blev det jö 2,000 kr vilket är inte overkill för mig. Köpte mig God Of War Collection idag och älskar spelen. Riktigt grymma och snart blir det väl att förhandsboka God of War 3. : D

1
Skriv svar