Helgens digitala erbjudanden vecka 51

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 51

Jag är så glad över att Soldier vann kriget... äckliga Demoman förtjänar inte ett fjärde vapen.

Medlem

http://machinarium.net/demo/
10 $ machinarium + samorost 2 tills 25 dec.
Riktigt bra spel

Medlem

MEAN STREET???? Oooooooh, det är en så himmla skön klassiker, men jag vågar fasen inte sätta mig o spela det spelet igen för då lär jag bli besviken på hur dåligt det åldrats...
Kommer nog aldrig glömma repliken "THEYRE IN MY HEADS! THEYRE IN MY HEAAAD!!!" från en av bandupptagningarna man hittar *LOL*

Medlem

Torchlight kostar 7,99€ på Steam denna helgen.
Plus att det har fått Steam Achievements och Steam Cloud.

Medlem

Torchlight vore inte fel! Machinarium också:)

Medlem

Hmm... borde kanske slå till på TF2.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Impulse Now verkar ju rätt intressant, de har ju kört deals där som galactic civilizations för 0.99$... helt sjukt billigt hehe


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Heroes-spelen!! <3


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Inga spel som intresserar denna helg, har typ alla som är värd att köpa redan :\

Medlem

Idag får man Medal of Honor Airborne gratis om man köper valfritt spel på EA Store. EA verkar också ha klantat sig lite så det är även möjligt att "köpa" battleforge(är gratis) och få spelet gratis.

Medlem

Rätt trista deals denna vecka.

Medlem
Skrivet av rayzorz:

Idag får man Medal of Honor Airborne gratis om man köper valfritt spel på EA Store. EA verkar också ha klantat sig lite så det är även möjligt att "köpa" battleforge(är gratis) och få spelet gratis.

EA Store och ordet "Köpa" går egentligen inte ihop då du bara får "Hyra" spelet i en förbestämd tid. Jag trodde till en början det var som Steam eller liknande men det visar sig att efter en viss tid så har du inte längre rätt att ladda ner "Ditt" spel. Otroligt dåligt.

Battleforge gjordes sedans en tid tillbaka "Gratis" och kostar sedan om du vill köpa till saker i själva spelet, vilket jag gissar man förr eller senare måste.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av rayzorz:

Idag får man Medal of Honor Airborne gratis om man köper valfritt spel på EA Store. EA verkar också ha klantat sig lite så det är även möjligt att "köpa" battleforge(är gratis) och få spelet gratis.

EA Store och ordet "Köpa" går egentligen inte ihop då du bara får "Hyra" spelet i en förbestämd tid. Jag trodde till en början det var som Steam eller liknande men det visar sig att efter en viss tid så har du inte längre rätt att ladda ner "Ditt" spel. Otroligt dåligt.

Battleforge gjordes sedans en tid tillbaka "Gratis" och kostar sedan om du vill köpa till saker i själva spelet, vilket jag gissar man förr eller senare måste.

Var hittar du den informationen? Jag som köpt ett par spel därifrån och det vore tråkigt om man inte kunde ladda ner dessa igen efter en viss tid

Medlem
Skrivet av Longbow:

Var hittar du den informationen? Jag som köpt ett par spel därifrån och det vore tråkigt om man inte kunde ladda ner dessa igen efter en viss tid

Vet jag läst allt om det på EA's site men då det är en labyrint av skräp hittar jag det så klart inte nu. Vi kan ju bara hoppas det är borta. Här kommer lite från Wikipedia...

Skrivet av wikipedia:

Users are given one year from the time of purchase to download a game. This period can be extended by five years, via the Extended Download Service, by paying a $6 US fee. This is unlike most other digital distribution platforms which allow users to re-download their purchases in the future without limitations. This means that after one year if you need to reinstall the software/game that you must repay the full price. Some users have questioned the legality of such a practice.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av rayzorz:

Idag får man Medal of Honor Airborne gratis om man köper valfritt spel på EA Store. EA verkar också ha klantat sig lite så det är även möjligt att "köpa" battleforge(är gratis) och få spelet gratis.

EA Store och ordet "Köpa" går egentligen inte ihop då du bara får "Hyra" spelet i en förbestämd tid. Jag trodde till en början det var som Steam eller liknande men det visar sig att efter en viss tid så har du inte längre rätt att ladda ner "Ditt" spel. Otroligt dåligt.

Battleforge gjordes sedans en tid tillbaka "Gratis" och kostar sedan om du vill köpa till saker i själva spelet, vilket jag gissar man förr eller senare måste.

Det var inte riktigt så jag menade. Det jag menade är att du kunde få Medal of Honor Airborne från EA Store utan att betala en krona, vilket jag personligen tycker är ganska najs trots att det är EA download manager man måste använda.

Det fungerar dock inte längre eftersom det är nytt erbjudande idag.

1
Skriv svar