Svensk Gaming Vent

Medlem
Svensk Gaming Vent

OBS: Denna tråd handlar inte om försäljning på något vis, Vi vill bara få in lite folk i våran Ventrilo server.

Söker du en svensk gaming vent med bra ping och seriösa admins som bryr sig?

Vi har en 2.1 ventrilo server med bra ping och plats för 200 personer. Venten var en gång i tiden väldigt aktiv och det är det vi vill återföra.

Vi kan ge er egna rum med Channel admin osv.
Vårt mål är att få en stadig grupp med användare så man förhoppningsvis alltid har någon att spela med, Skapa
claner/guilder mm

Som vi nämnde ovan, Admins på denna venten bryr sig verkligen och sköter det dom ska så om någon användare stöter på några problem med något eller någon annan så är det bara att ropa på en av adminstratörerna

Just nu spelas spel som BF2, Cs, Wow Left 4 dead. Call off duty 4 och 5, men vill gärna ha personer som lirar andra spel
(kan såklart göra Public kanaler för erat spel)

Om ni är intresserade adda: whomba_johansson_92@hotmail.co m eller Jeppezon@hotmail.com

TTS spam (Spam överhuvud taget) är strängt förbjudet eftersom det är otroligt irriterande.

Ha det bra, hoppas vi ser dig inne på venten! vi sattsar hårt på våran vent eftersom vi själva har varit med om för mycket public servrar där admins inte har koll på vad dom gör eller kan fixa till allt "stök" som blir så kontakta oss and join the darkside!:up:


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag kan väl hänga på L4D när det finns plats


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Perfekt.. vi har just nu en betalad Vent server som funkar perfekt. Skulle vara roligt om vår Counter-STrike Source clan kunde bli sponsrade med några kanaler.

Lobby
Public
Pcw
Skitsnack
Clanråd

Jag ser till att addar er så kan vi diskutera mera.

Medlem

Vi skulle kunna behöva en ventrilo, eftersom jag inte har möjlighet att köra våran hela tiden!

Lägger till dig i helgen så får vi snacka.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

1
Skriv svar