Mafia II släpps i sommar - tror vi

Robot
Medlem
Mafia II släpps i sommar - tror vi

Hoppas! =P

Medlem

Det skålar vi i glögg på!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kom igen!:P


signatur

PSN:Eric_says

Medlem
Medlem

Blir nog en göttans sommar me mafia II

Inaktiv

Skulle passa finfint!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Inte för tidig sommar bara! Red Read Redemption kommer ju också precis innan sommaren Räcker med att lira ett spel i taget.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Det kallas finansår, Tomas.

Medlem

Det skulle sitta fint


signatur

SneL fezt heSt

Inaktiv

VILL HAAAAA synd att det inte har något med ettan att göra dock :/ skulle va rätt cool deja vu känsla !

Medlem

Gött då slipper man gå å bada! när man har ledigt från jobb:D

Medlem

Då det gått så herrans massa år sedan förra spelet så bryr jag mig inte när det släpps. Bara det släpps och är bra så blir jag nöjd oavsett när det kommer. Jag roar mig med GTA IV andra genomspelningen så länge.

Medlem

Äsch, sommaren är ju ingen bra period att spela på Hade hellre sett det i mars/april eller september/oktober. Men man kan ju inte alltid få som man vill. Bara nu Mass Effect 2 släpps enligt planerna så kan man nog hålla sig sysselsatt.

/ LordDaimos

Redaktör
Skrivet av Sebastian Lind:

Det kallas finansår, Tomas.

Förra gången jag skrev så (eller om det var "budgetår") fick jag veta att det inte heter så.


signatur
Inaktiv

Tomten hoppas en sommar med mafia 2, själv tror rudolph på 2022, ett klassiskt fenomen som hamnar i en grav, nissarna blir trötta och lägger av. Vem bryr sig om ett spel när det bara skjuts upp, tomtemor skyller på producenten och kallar honom mupp. Ingen Mafia men en Grand Theft Pony cup, spelar snömannen ovh en hel tomte trupp. God jul och gott nytt år

Medlem

Det borde komma nu.

Medlem

bra då hinner man spela en massa andra spel innan

Medlem

Ojojojojojojoj Hoppas!

Skrivet av Tompa:
Skrivet av Sebastian Lind:

Det kallas finansår, Tomas.

Förra gången jag skrev så (eller om det var "budgetår") fick jag veta att det inte heter så.

Wat. Om det inte heter finansår... vad heter det då? Någon ekonomiskt kunnig FZ-läsare som vill upplysa den förtappade FZ-redaktionen?

Spelet är ju tyvärr redan gammalt.


signatur
Medlem

Du menar sommaren släpps till mafia II. <3

Redaktör
Skrivet av Sebastian Lind:

Wat. Om det inte heter finansår... vad heter det då? Någon ekonomiskt kunnig FZ-läsare som vill upplysa den förtappade FZ-redaktionen?

Räkenskapsår.


signatur
1
Skriv svar