Två mystiska filer som ej kan tas bort

Medlem
Två mystiska filer som ej kan tas bort

Hej, jag har detta problemet att jag har två filer som ligger i mappen UserData med namnen ЃϵϳЅЂϿϽϯІχϯπρϴϱЄϱЃϵϳЅ och ЃϵϳЅЂϿϽϯІχϯπρЂϻϵЉЃϵϳЅ i C:/.

Dessa två dök upp efter då jag installerat om Windows Vista 32 Bit pga Virus och kunde inte tas bort när jag tog bort min mapp med allt gamla från min förra installation.

Hjälp uppskattas!

Medlem

Du formaterade inte?


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Jo, men jag sparade några få filer för att det var viktigt till skolan i datorn. Men frågan är vad detta är för sorts filer och hur jag ska kunna ta bort dem.

Medlem

Hade liknande filer på mitt USB minne och jag var tvungen att formatera för att få bort.

Medlem

Min hårddisk skulle formateras för flera år sedan och jag minns att hela skiten såg ut ungefär så som du beskriver. Tog mig ett tag att få bort. Formatering på lägsta nivån som gällde för min del...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Hmm, det verkar som om jag får formatera om datorn då. Tack för all hjälp jag fick.

Medlem

Varför ska dom filerna bort om dom inte gör något? Dom kan väl inte ta så mycket plats. Men om dom har något med virus att göra är det väl bara söka igenom med vilket som helst ANTIvirus program


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Varför ska dom filerna bort om dom inte gör något? Dom kan väl inte ta så mycket plats. Men om dom har något med virus att göra är det väl bara söka igenom med vilket som helst ANTIvirus program

På mitt USB-minne tog dom plats.(några GB)

Inaktiv

Många gånger går det att ta bort om du använder start-kör-öppna mappen-högerklicka på det som ska tas bort och välj ta bort.

Man kan ju även prova att ta bort i DOS (utan att starta OS) alternativt starta i felsäkert läge.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Fanns nått program som hette magic ... nånting .. kommer inte ihåg sorry. Nån som vet va ja snackar om? Iaf, det kunde ta bort de flesta skumma saker vad ja kommer ihåg.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

testa http://www.purgeie.com/delinv/ inte provat det själv, men skall klara av att ta bort invalid files. Verkar som de filerna är securom relaterade.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Ser ut som du varit inne på en arabisk porrsida hahhaha , nejmen formatera tror jag är det enda lr kolla det PurreSnurre skrev


signatur

Burn rubber, Not your soul ! <3

Medlem
Skrivet av quadpod:

Fanns nått program som hette magic ... nånting .. kommer inte ihåg sorry. Nån som vet va ja snackar om? Iaf, det kunde ta bort de flesta skumma saker vad ja kommer ihåg.

Den heter väl Unlocker? Kanske Magic Unlocker.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Det första man bör prova är att gå in via startknappen - kör - bläddra - när filen syns högerklickar man och tar bort. I många fall fungerar det.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar