James Cameron's Avatar: The Game

Inaktiv

Filmen var super men som vanligt med "filmspel" så är dom taskigt gjorda tyvärr.


signatur

© Copyright by T@wo

Medlem

Såg filmen i 3D tidigare idag. Det är lätt den coolaste filmupplevelsen jag någonsin varit med om.
Ännu en gång bevisar James Cameron hur grym filmregissör han är.

Provade demot som släpptes för ett tag sedan och det sög tyvärr ganska hårt, men det var ju ganska väntat.

Filmen var som sagt riktigt jävla cool (och riktigt bra), men ett tips är att se den i 3D. SE DEN!

FM-guru
F.d. Sisyr

Var på premiären tidigare. Filmen är fruktansvärt välgjord, om än förutsägbar. Synd att man inte verkar kunna säga detsamma om spelet (men väntat).

Medlem

Filmen var jäkligt bra i alla fall, men detta hade man ju räknat med.


signatur

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."

Inaktiv

Instämmer med resten, fruktansvärt bra film och se den i 3D!! kan nästan säga att det var årtiondets bästa film, detta blir en film jag faktiskt kommer att köpa, helt värt det!!!

Medlem

1. Spelet gjordes innan filmen så dem lyckades rätt skapligt.
2. Efter att jag sett filmen så går det nog inte att göra ett spel som filmen,
Denna film är den bästa filmen jag sett med många anledningar.

Medlem
Skrivet av viko95:

Filmen var den bästa som någonsin har skapats. Men har någon spelat spelet är det värt det?

Recensenten har nog spelat det tror jag...


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem

Filmen är dock riktigt bra tycker jag iaf.. men att spelet skulle bli ett botten napp var väll ingen överaskning.. som alla andra licens spel..

Medlem

Ja filmens story är ju lite tunn om man ska vara snäll, spelet blir ju knappast djupare för det. ;P

Inaktiv

man kan spela i 3D


signatur

OG GANGSTA PARTY

12
Skriv svar