Retrodoftande Mega Man 10-trailer

Robot
MFC
Medlem
Retrodoftande Mega Man 10-trailer

"Mild cartoon violence"

LOL


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Easy Mode, haha. Nog för att MM9 var svår. Undrar hur många som klarade det. Jag är inte klar själv ens. Har 2 bossar kvar


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Grymt!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Easy Mode, haha. Nog för att MM9 var svår. Undrar hur många som klarade det. Jag är inte klar själv ens. Har 2 bossar kvar

Finns ett flertal på 360 som har 200/200
En achievement är att klara det 5 gånger på 1 dag.

Längtar till MM10


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Megaman!!! Awesome, men det är lite hatkärlekt för ibland är det så otroligt svårt och irriterande att man inte klarar av det, men otroligt mycket spelglädje och nostalgi

Medlem

ÄLSKAR MUSIKEN!!!!!
Fan va man kunde göra grym musik på den tiden, så grymma melodier!

Medlem

Älskar musiken och grafiken! Härligt att de kommit igång och börjat göra "retro megaman" igen.

Medlem

lol, easy mode är verkligen något jag behöver :3


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Lysande och precis rätt


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Ah, att det kommer lagom till Förödelsedagen är ju inte helt fel heller! Äntligen får jag sitta och skrika mig hes och röd igen, jaaa!


signatur
Medlem

Givet köp. De gjorde helt rätt i att gå tillbaka till den klassiska stilen. Och musiken sen... :heart:

Skrivet av Ascendancy:

Easy Mode, haha. Nog för att MM9 var svår. Undrar hur många som klarade det. Jag är inte klar själv ens. Har 2 bossar kvar

Med rätt vapen för varje boss så går det undan, dock så är MM9 inte ett spel att kalla lätt. Lär nog aldrig ge mig på att försöka ta alla achivements.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Så underbart vackert. :'(

Medlem

Shit.. Visste inte riktigt om jag kunde lita på kommentarerna.. Men musiken var ju helt himmelsk! =D Var inga som direkt fastnade från nian, men den där....

Medlem

Hah, easymode biten i slutet, ganska lätt... cake walk


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Är det som Megaman 1-3 eller 4-6 ?

1
Skriv svar