Spana in enheter i Supreme Commander 2

Robot
Medlem
Spana in enheter i Supreme Commander 2

Bara älskar Noah Unit Cannon. Återstår väl att se hur pass användbar den verkligen är i spelet, men konceptet är i alla fall asfräckt.

Medlem

Det första+Supreme commander var de roligaste rts någonsin! Detta kan bara bli bättre. Börjar dregla när jag tänker på alla roliga units!

Medlem

Årets strategispel 2010.

...Dock verkar det inte finnas några direkt motståndare för den titeln.

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Bara älskar Noah Unit Cannon. Återstår väl att se hur pass användbar den verkligen är i spelet, men konceptet är i alla fall asfräckt.

Åh, kunna släppa en liten mechmarine på varje resource node som motståndaren bygger låter rätt användbart. Allt beror dock på hur lång range den har.

Medlem

Aaah! Längtar!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av Wartex:

Årets strategispel 2010.

...Dock verkar det inte finnas några direkt motståndare för den titeln.

StarCraft 2 och R.U.S.E?
Nästa år kommer bli ett grymt år för strategispel

SupCom 2 lär dock fortfarande bli bäst, Supcom FA är enligt mig det bästa strategispelet någonsin

Medlem

Ser riktigt fint ut.

Till skillnad mot förut när det räckt med en stark linje och lite units på standby så lär man behöva ett ganska så heltäckade base defence nu när det kan dyka upp 20-30 enheter var som helst på några sekunder.

Inaktiv
Skrivet av Verity:
Skrivet av Wartex:

Årets strategispel 2010.

...Dock verkar det inte finnas några direkt motståndare för den titeln.

StarCraft 2 och R.U.S.E?
Nästa år kommer bli ett grymt år för strategispel

SupCom 2 lär dock fortfarande bli bäst, Supcom FA är enligt mig det bästa strategispelet någonsin

Du hann före mig där. RUSE verkar ju superhäftigt, men jag har inte spelat betan så kan bara gå på deras videotrailers. Total Annihilation är det bästa någonsin om jag får be. I vart fall sett till vad det levererade redan 97.

Medlem

RUSE kommer faila, sc2 kommer sälja mest, SupCom2 kommer tätt efter.

jag tror jag är mest sugen på SupCom2 tror jag.

Medlem

Cyklopen ser ut som roboten i Torchlight. o-)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det kommer bli "tons of fun at weddings,funerals,birthdays and you name it!"

Medlem
Skrivet av xr61ssAeR6%++:

Total Annihilation är det bästa någonsin om jag får be.

Pfft - TA är inte bara det bästa rts:et, utan det bästa SPELET genom alla tider, alla kategorier. Det och Deus Ex

Medlem

Ja Noah Unit cannon är klockren. Man undrar ju varför inte den funnits i tidigare spel. Genialisk! Vore trevligt om det kom nya varianter av de FETA artelleripjäserna Vulcan cannon och Big Berta. Har inte lirat supcom nåt men är det häften så bra som TA så måste jag testa det. En av de aspekterna jag uppskattade mest med TA var dess omfattande interface. Fanns keyboard shortkuts för ALLT. Välja alla luftburna units? CTRL+P! Välja alla Constructors, flygande, flytande och markburna? CTRL+B! etc Sen att man kan sätta allt på patrol och följa med kameran är helt klockrent oxo. Bara luta sig tillbaka o njuta Måste faan installera TA nu!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

det jag tycker är lite tråkigt med SupCom är terrängen, den är så odetaljerad och så plan så det ser lite konstigt ut, sen är det lite tråkigt att raserna är så lika varandra i början, det var länge sen jag spelade, men jag har för mig att de tog ganska lång tid att bygga saker med, vilket man inte orkar om man inte har så mkt tid för dataspelande

Medlem

Japp, håller fullständigt med - terrängen är SupComs stora svaghet, den är så generisk

SupCom 2 kommer bli världens bästa spel

Inaktiv

Flera 'Noah Unit Cannon' blir roligt!

1
Skriv svar