Assassin's Creed II utökas nästa år

Robot
Medlem
Assassin's Creed II utökas nästa år

Alltid lika trevligt med DLC klart innan spelet är i affärerna

(sarkasm ftw och jag menade PC versionen)

Medlem

det var ett mycket bra spel ser fram emot dlcarna

Medlem

kommer dom finass på pc när spelet relesas (pc)?


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Känns fel att köpa denna DLC då det är två "korrupt data files" i spelet man får låsa upp. Känns lite som att de lurar en på pengar. Vanligtvis köper jag DLC men detta kommer jag skippa då man blir "lurad"


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

"We knew it was coming and it's now part of the Assassin's Creed story."
Qué?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

"We knew it was coming and it's now part of the Assassin's Creed story."
Qué?

Japp, du hörde rätt ^^


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Segt att dem inte la in materialet i spelet INNAN dem gav ut det i butik, men ingen skada skedd antar jag.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Spelet var ju så himla bra så det blir ju garanterat ett köp av båda.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Någon som har en susning om vad det kommer att kosta?


signatur

PSN - Addeproffs

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Känns fel att köpa denna DLC då det är två "korrupt data files" i spelet man får låsa upp. Känns lite som att de lurar en på pengar. Vanligtvis köper jag DLC men detta kommer jag skippa då man blir "lurad"

Bara för att dom finns där betyder inte det att dom är helt fungerade och klara att användas, kan mycket väll vara nått som skulle ta längre tid att fixa och Chefen inte tyckte var viktigt till original versionen så dom sköt upp det.

Medlem

Lurad eller inte. Man vill ju se en fortsättning på storyn. Slutade ganska plötsligt.

Medlem

Jag hoppas verkligen att dom här blir integrerade i PC versionen...

Medlem
Skrivet av redmac:

Känns fel att köpa denna DLC då det är två "korrupt data files" i spelet man får låsa upp. Känns lite som att de lurar en på pengar. Vanligtvis köper jag DLC men detta kommer jag skippa då man blir "lurad"

Redmac jag tror till 100% att det var meningen från början att det skulle komma DLC till AC2 genom att man ska på nåt hokus pokus fixa dem data files.
Det är inte så att dem inte blev klar med sin spel och släppte en halv färdig spel bara för att göra resten av spelet DLC

Medlem
Skrivet av CreepyCruel:

Någon som har en susning om vad det kommer att kosta?

320 ms points för första och 400 för andra.

Medlem

Spelet var alldeles för kort, sista bossen var ett skämt på två ben.

2009-12-17 15:27:51
Kuci
#1
Alltid lika trevligt med DLC klart innan spelet är i affärerna

(sarkasm ftw och jag menade PC versionen)

Skaffa en konsol? Over all så e spelupplevelsen bättre på konsol när det kommer till AC-serien.

Btw Kuci, smek mig?

Medlem

Om blodChoklad har rätt om priset så är det inte så vansinnigt dyrt. Blir köp för min del!

Medlem

Suck, folk behöver verkligen skaffa sig en insikt i hur spelutveckling fungerar innan de börjar spy ur sig klagomål.

När ett spel släpps har det ofta varit färdigt i minst en månad och innan dess haft "innehållsfrysning" ett bra tag innan dess.

DLC som dessa kan ju såklart dels bero på girighet, men också på att de var tvungna att ta bort dessa delar ur originalspelet pga tidsbrist.

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

320 ms points för första och 400 för andra.

Och det är?


signatur

PSN:Eric_says

Medlem
Skrivet av reclez:
Skrivet av blodChoklad:

320 ms points för första och 400 för andra.

Och det är?

http://www.mspconverter.com/

Använd den sidan förslagsvis.

320 ms = 3.72 Euros.
400 ms= 4.65 Euros

Skrivet av Zarsky:

Jag hoppas verkligen att dom här blir integrerade i PC versionen...

Sannolikheten för det är nog noll.

320 ms = 3.72 Euros.
400 ms= 4.65 Euros

Och det är?

(skämt)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Tycker för övrigt att det varken är särskilt smart eller snålt o göra dlc... Tycker det är självklart, att dom ska ha betalt för jobbet dom gör

Ja menar man gör ju inte en film som är 5 timmar lång bara för man kan utan då är det ju bättre o göra den i 2 delar
(applicera formula på valfri grej)

Eller en negerboll som är en decimeter i diameter då är det ju bättre o göra 2 o ta betalt för bägge...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Tycker för övrigt att det varken är särskilt smart eller snålt o göra dlc... Tycker det är självklart, att dom ska ha betalt för jobbet dom gör

Ja menar man gör ju inte en film som är 5 timmar lång bara för man kan utan då är det ju bättre o göra den i 2 delar
(applicera formula på valfri grej)

Eller en negerboll som är en decimeter i diameter då är det ju bättre o göra 2 o ta betalt för bägge...

exakt människor har blivit så snåla nu för tiden..och då menar jag inte utvecklare utan människor här på FZ..dem gnäller om grejer som kostar 30-40kr...
Hellre att jag betalar 40kr och får njuta ännu mer av assassins creed än att lägga energi på att lipa och skriva att det inte är värt det.

1
Skriv svar