Robot
Mass Effect 2

Vi har spelat de första 90 minuterna av den efterlängtade uppföljaren, sluta läs nu om du inte vill veta något i förväg.

#mass-effect, #bioware, #mass-effect-2, #bioshock


Medlem
90 minuter med Mass Effect 2

fett nice (y)

Medlem

Gah, vill haaa!

Medlem

Vill inte läsa men GOGO ASS EFFECT 2

Inaktiv

AVUNDSJUK

Skrivet av lolBEEF:

Vill inte läsa men GOGO ASS EFFECT 2

idd

Medlem

En månad är en månad för länge.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Den 28/1 alltså, börjar bli dags att varva 1:an igen så att man får en fin karaktär.

Medlem

jag hatar höst/vintern pengarna går ju inte att hålla i hur länge som helst Varför kommer alla bra spel samtidigt så att jag måste spendera så mycke?


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Inaktiv

fan vad jag vill ha dett spel undra om min dator klarar det flytande

Medlem

Tali <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem

Vill inte läsa, tycker artikeln bra eller anus?

Medlem
Medlem

Aldrig att jag läser det. Det var ju hela grejen med första liret, att jag inte visste något innan. Tänker hålla det topphemligt för största möjliga chockeffekt när det väl beger sig.

Medlem

Akta er för IGN's förhandstitt. Dom spoilar tydligen nåt stort i första paragrafen hehe.

Hur är denna? Törs man läsa eller...?


signatur
Medlem

Must.. resist... the urge... to read.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

är det värt att lira ettan?

Medlem

Brukar aldrig läsa previews eller recensioner då det oftast avslöjas en del som förstör spelupplevelsen. Man blir ju riktigt frestad, men jag måste hålla mig.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av najtrows:

är det värt att lira ettan?

Gillar du Sci-Fi och RPG så MÅSTE du spela Mass Effect.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av najtrows:

är det värt att lira ettan?

Imo är det lite korkat att inte göra det, det finns för under 200 spänn.För under 200 spänn kommer du få underhållning så det ryker om det

Edit:Svensk Grammatik är inte min starka sida


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

okej!

ja jag var nära att skaffa det i somras tror jag men något fick mig att tro att det var ett dåligt spel.
men jag ska nog göra ett försök!

Medlem

så jäävla synd att det inte släpps nju innan jul, vilken ledighet det hade blivit ^^

Medlem

Tänker hålla mig undan från att läsa.

Damn you FZ for tempting me!

Medlem

Vill inte läsa, vill inte! Ge mig min collectors editon nu istället

Medlem

Får mina pengar den tjugonde så jag har redna förbokat

Medlem

vill inte lääääsa fan spoilllersssssss

BME
Medlem

http://www.esrb.org/ratings/synopsis.jsp?Certificate=28347

"hear suggestive comments such as "krogan sexual deviants enjoy salarian flexibility" and "if this is just about sex, maybe you should just f**king say so."

"krogan sexual deviants enjoy salarian flexibility"

"actual sex is never depicted—the camera cuts away to space furniture and ceilings."

"Space Furniture"

RATED M FOR SPACE FURNITURE


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Nu får Fz sluta! Klarar inte pressen Någon som vet om man kan gå till sjukhuset och få ligga i koma i någon månad?

Medlem

Det här var ju inte vidare snällt, nu måste jag nog hålla mig borta från siten i fem veckor och säkert andra med mig för att undgå frestelsen och inte förstöra överaskningen.

/Hej då.

Medlem
Skrivet av Whip:

Den 28/1 alltså, börjar bli dags att varva 1:an igen så att man får en fin karaktär.

Vad menar du då??kan man föra över sin från det första??
Har köpt ettan för 1 vecka sedan och är på min andra spelrunda, skall nå lvl 60. enormt bra spel.

12
Skriv svar