Mac's "skrollmeny" i windows!

Inaktiv
Mac's "skrollmeny" i windows!

Hej, tänkte bara tipsa om ett stört skönt program jag hittade under dagen. Det heter RocketDock, och finns att ladda ner här , om du är intresserad.

Programmet är en "smoothly animated, alpha blended application launcher", som dom själva beskriver det och är ganska lik scroll-menyn i Mac. Gå till sidan och se videon om ni inte förstår vad jag menar

Väldigt smidigt program måste jag säga, drar nästan inget, är väldigt litet och gratis.

Perfekt om du vill hålla rent på skrivbordet. Det finns också massa trevliga inställningsmöjligheter. Du kan placera menyn var du vill, välja animationer, byta iconer, låta den "fada" ut när du inte använder den etc.

Så, som sagt , tänkte det var värt att tipsa om


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem
Skrivet av quadpod:

...Väldigt smidigt program måste jag säga, drar nästan inget, är väldigt litet och gratis.

Perfekt om du vill hålla rent på skrivbordet...

Launchy

Medlem

Men helst hade du velat köra mac os x. Ingenting att skämmas över, walk into the light!

Inaktiv

Haha, mjoo ibland så ^^


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

join us..!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

As much as I'd like to...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar