Nytt demo av Need for Speed: Shift

Robot
Inaktiv
Nytt demo av Need for Speed: Shift

HÄFTIGT!! =D Nu måste jag ju bara tanka detta demo och spela med den nya bilen som har häftiga däck!! =D.. ...NOT!

Vem skulle testa ett demo bara för att dom lägt till nya däck?? Va ju en bil med också, men det än ändå inte tillräckligt för att få mig sugen...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Demot är version 1.02, dvs du får se alla förbättringar de två patcherna har gett. Galen fps ökning på ATI kort etc.

Medlem

Och på samma gång väntar vi ägare av Steam versionen fortfarande på patchen. Otroligt dåligt skött av både EA och Steam.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Inaktiv
Skrivet av CZorg:

HÄFTIGT!! =D Nu måste jag ju bara tanka detta demo och spela med den nya bilen som har häftiga däck!! =D.. ...NOT!

Vem skulle testa ett demo bara för att dom lägt till nya däck?? Va ju en bil med också, men det än ändå inte tillräckligt för att få mig sugen...

"Demot är version 1.02, dvs du får se alla förbättringar de två patcherna har gett. Galen fps ökning på ATI kort etc." -Mikzarn

Medlem

Kan dom inte bara skrota Shift! Otroligt uselt lir!!

Inaktiv
Skrivet av elPresidente:

Kan dom inte bara skrota Shift! Otroligt uselt lir!!

Vad är det som är dåligt med det?
För första gången på länge har de gjort ett NFS som är bra och roligt att spela, dessutom är det realistisk bilfysik, snygg grafik, otroligt bra cockpit view. Jo men visst, det finns ju lite buggar här o var men annars är det ett riktigt bra spel.

1
Skriv svar