Infinity Ward om Modern Warfare 2-patch

Robot
Medlem
Infinity Ward om Modern Warfare 2-patch

hoppas de fixar speed-glitchen för scoutclasserna. Använder den gärna själv, men det är nog bäst om den togs bort helt

Medlem

asså när ja ska spela MP så kan inte ja välja på Texture settings allt på "extra". När ja använder dem inställningnar så krashar spelet när ja laddar en bana. Har fan sprillans dator, GTX 260 kort. på singeplayer funker det hur fint som helst att maxxa alltihopa.

Någon som har liknande problem eller vet hur man fixar det?


signatur

FUBAR

Inaktiv

Fan, måste ju prestige:a upp mig till lvl 68 så man hinner få några kills innan de nerfar 1887:orna ;D

Medlem

Härligt att de nerfar 1887:an, fy fasen vad op den är. Egentligen kan dom nästan ta och nerfa alla shotguns så kraftig och långt dom når.

Eär dom ändå håller på kan dom väll ta en titt på akimbo också?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Dom borde nerfa akimbo shotgun som man får vid lvl 51 eller vilken lvl det var, löjligt lång räkvid och skada.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Dom borde nerfa akimbo shotgun som man får vid lvl 51 eller vilken lvl det var, löjligt lång räkvid och skada.

Läste du änns va 402 skrev?

"Uppdateringen testas nu. 1887:s balanserade. Public "private" Matches-fix. Oändlig ammo-fix. Prestige Hack på PS3-fix. Texture Hack på PC-fix."

Medlem

Åhnej, måste levla till 67 och få smaka på 1887 akimbo före patchen :O, hoppas dom inte tar bort bugget som gör att du springer omänskligt fort med hjälp av... jaa! ni noobs får själva ta reda på det hehe

PS3

Medlem
Skrivet av Timotheus:

Åhnej, måste levla till 67 och få smaka på 1887 akimbo före patchen :O, hoppas dom inte tar bort bugget som gör att du springer omänskligt fort med hjälp av... jaa! ni noobs får själva ta reda på det hehe

PS3

Vaddå, Lightweight eller? Meningen med den är ju att man ska springa fort.

Jag tycker att det börjat komma lite många aimbots till spelet, samt sjukt många prestige-hackers (fast dessa fanns ju från början). Förstår mig inte på dessa sorgliga människor.

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Timotheus:

Åhnej, måste levla till 67 och få smaka på 1887 akimbo före patchen :O, hoppas dom inte tar bort bugget som gör att du springer omänskligt fort med hjälp av... jaa! ni noobs får själva ta reda på det hehe

PS3

Vaddå, Lightweight eller? Meningen med den är ju att man ska springa fort.

Jag tycker att det börjat komma lite många aimbots till spelet, samt sjukt många prestige-hackers (fast dessa fanns ju från början). Förstår mig inte på dessa sorgliga människor.

Han tänker nog på speed-glitchen man får av care package.


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Jag hade ju hoppats på att dom fixat recoilen på ACR som är i stort sett obefintlig, och svaj på tex FAMAS när man kör med ACOG för det existerar inte heller.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Om de gör 1887, G18, ACR och Choppergunner sämre så är jag nöjd...

Medlem
Skrivet av sundstrom:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Timotheus:

Åhnej, måste levla till 67 och få smaka på 1887 akimbo före patchen :O, hoppas dom inte tar bort bugget som gör att du springer omänskligt fort med hjälp av... jaa! ni noobs får själva ta reda på det hehe

PS3

Vaddå, Lightweight eller? Meningen med den är ju att man ska springa fort.

Jag tycker att det börjat komma lite många aimbots till spelet, samt sjukt många prestige-hackers (fast dessa fanns ju från början). Förstår mig inte på dessa sorgliga människor.

Han tänker nog på speed-glitchen man får av care package.

Care package-granaten framme + Lightweight + Marathon. Väldigt OP att springa omkring och kniva folk med den kombon, dock ej i hardcore då man är aningen bräcklig.

Jag vill att så många som möjligt ska vara medvetna om denna glitch så att den åtgärdas snabbare.

Förresten, vet någon om SPAS också kommer att nerfas?

Medlem
Skrivet av noorthan:

asså när ja ska spela MP så kan inte ja välja på Texture settings allt på "extra". När ja använder dem inställningnar så krashar spelet när ja laddar en bana. Har fan sprillans dator, GTX 260 kort. på singeplayer funker det hur fint som helst att maxxa alltihopa.

Någon som har liknande problem eller vet hur man fixar det?

Jag hade exakt samma problem, enda fixen jag vet är att sätta "Texture quality" till Automatic.

Då sluta det att krasha för mig och min polare, han hade samma skit med.

Medlem

om dom skippar detta quake wanabee spel helt och hållet och sneglar mer åt hur krigs spel som Bad company 2 är så är jag nöjd

nä men för vara ontopic så bra saker i denna patch, dock så vill jag se timer på hur ofta UAVs kan användas.

Medlem

Gud hör bön! Det är så tråkigt att spela MP eftersom ALLa kör med akibmo 1887's...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:

Gud hör bön! Det är så tråkigt att spela MP eftersom ALLa kör med akibmo 1887's...

att överdriva är en sak men att säga att ALLA kör akimbo 1887...okey jag körde den i 3 lvl sen gick jag prestige och började om från början..men man måste anpassa sig efter varje bana..det är inte så att jag sprang akimbo 1887 på derail lr afghan

Inaktiv

Nice att de ska fixa till 1887.. dock så tycker jag inte ACR ska ändras något som några tycker i tråden. Den har inte så hög damage.. o istället nästan perfekt acc. (använder inte de vapnet själv så ofta)
Istället skulle jag vilja att de gör ak47 aningen bättre för jag tycker att UMP o TAR är bra mycket bättre som det är nu. Den låses ju upp trots allt på lvl 70...

En annan ska jag skulle vilja veta är hur IWnet väljer hosten... för allt för ofta blir det en skit host där fler talet spelare laggar riktigt irriternade mycket. ??

Medlem

Det skulle vara intressant att veta vad dom balanserat med model 1887. Sämre range skulle jag gissa, men inget annat.

Bara dom inte "balanserar" min älskade spas-12 så är jag nöjd. Akimbo model 1887 är för nybörjare. <3

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av saru:

Gud hör bön! Det är så tråkigt att spela MP eftersom ALLa kör med akibmo 1887's...

att överdriva är en sak men att säga att ALLA kör akimbo 1887...okey jag körde den i 3 lvl sen gick jag prestige och började om från början..men man måste anpassa sig efter varje bana..det är inte så att jag sprang akimbo 1887 på derail lr afghan

Min personliga uppfattning är att cirka 80% springer runt med 1887 akimbo eller G18 Akimbo! Det är knappt någon som använder förstahandsvapnet, i alla fall inte i TDM eller HQ.

En annan sak de måste fixa är att göra så att SMG blir användbara! Det enda vapnet i den kategorin som är användbar är UMP, resten blir överträffade av maskinpistolerna...

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Pojii:
Skrivet av saru:

Gud hör bön! Det är så tråkigt att spela MP eftersom ALLa kör med akibmo 1887's...

att överdriva är en sak men att säga att ALLA kör akimbo 1887...okey jag körde den i 3 lvl sen gick jag prestige och började om från början..men man måste anpassa sig efter varje bana..det är inte så att jag sprang akimbo 1887 på derail lr afghan

Min personliga uppfattning är att cirka 80% springer runt med 1887 akimbo eller G18 Akimbo! Det är knappt någon som använder förstahandsvapnet, i alla fall inte i TDM eller HQ.

En annan sak de måste fixa är att göra så att SMG blir användbara! Det enda vapnet i den kategorin som är användbar är UMP, resten blir överträffade av maskinpistolerna...

kanske du har rätt om HQ men jag lovar dig när det är TDM så är det 1 lr 2 som kör akimbo 1887..dock så stör jag mig jävligt mycket på att sniper i princip är 1 shot 1 kill fast dem träffar dig i foten lr nånannan stans..MW1 hade bra dmg på sina snipers.

Medlem
Skrivet av chaxman:
Skrivet av sundstrom:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Timotheus:

Åhnej, måste levla till 67 och få smaka på 1887 akimbo före patchen :O, hoppas dom inte tar bort bugget som gör att du springer omänskligt fort med hjälp av... jaa! ni noobs får själva ta reda på det hehe

PS3

Vaddå, Lightweight eller? Meningen med den är ju att man ska springa fort.

Jag tycker att det börjat komma lite många aimbots till spelet, samt sjukt många prestige-hackers (fast dessa fanns ju från början). Förstår mig inte på dessa sorgliga människor.

Han tänker nog på speed-glitchen man får av care package.

Care package-granaten framme + Lightweight + Marathon. Väldigt OP att springa omkring och kniva folk med den kombon, dock ej i hardcore då man är aningen bräcklig.

Jag vill att så många som möjligt ska vara medvetna om denna glitch så att den åtgärdas snabbare.

Förresten, vet någon om SPAS också kommer att nerfas?

Okay, då förstår jag. Har typ aldrig sett någon göra det dock.

Skrivet av XiNister:

Nice att de ska fixa till 1887.. dock så tycker jag inte ACR ska ändras något som några tycker i tråden. Den har inte så hög damage.. o istället nästan perfekt acc. (använder inte de vapnet själv så ofta)
Istället skulle jag vilja att de gör ak47 aningen bättre för jag tycker att UMP o TAR är bra mycket bättre som det är nu. Den låses ju upp trots allt på lvl 70...

En annan ska jag skulle vilja veta är hur IWnet väljer hosten... för allt för ofta blir det en skit host där fler talet spelare laggar riktigt irriternade mycket. ??

Den enda Assault Rifle jag använder är AK, gillar ej någon av de andra, jag tycker att den är riktigt härlig.
Man kan dock inte spraya på range, men det är knappast meningen heller. Små bursts är så sjukt najs.

Stör mig på UMP:en också, den slår nästan alla Rifles på range.

Skrivet av Ankan:

Det skulle vara intressant att veta vad dom balanserat med model 1887. Sämre range skulle jag gissa, men inget annat.

Bara dom inte "balanserar" min älskade spas-12 så är jag nöjd. Akimbo model 1887 är för nybörjare. <3

Vapen är ju en smaksak, jag använder 1887 för att de är så härliga/snygga, men antar att vissa bara tänker "Easy frags"

Har man 1887 och möter en snubbe med t ex AA12 är man toast om man missar första salvan

Skrivet av Jozo:

Om de gör 1887, G18, ACR och Choppergunner sämre så är jag nöjd...

Choppergunnern tycker jag är bra , AC-130 känns dock vek jämfört med den.

Tycker du att de är dryga är det bara att plocka upp stinger och skjuta ned skiten.

Medlem
Medlem

Man kan inte komma in på en server utan att någon använder sjukt tråkiga classes/spelstilar....

1. 1887 akimbo
2. Noobtuber/Launcher
3. Lightweight+Marathon+Commando+Tactical Knife

Sjukt störigt, Krävs inte mycket skills för att få kills med dom spelstilarna... Och sen blir folk så himla sura när man säger att det är noobigt att använda 1887. Precis som att det är någon större utmaning att springa runt och skjuta folk utan att sikta....

Sen är det inte heller allt för ovanligt att man stöter på folk med fusk. Och dom är inte diskreta med det heller. Dom nästan skyltar med det, trots att det är killcam nästa överallt.
Mötte en kille som fuskade, frågade varför han fuskade och enligt han va det mycket roligare. Ingen heder i kroppen? Pallar folk inte utmaningar nuförtiden eller?
blööööööööh
Sen möter man folk som är lvl 70 prestige 10 som suger dase. Fuskare överallt..

Medlem
Skrivet av Ankan:

Det skulle vara intressant att veta vad dom balanserat med model 1887. Sämre range skulle jag gissa, men inget annat.

Bara dom inte "balanserar" min älskade spas-12 så är jag nöjd. Akimbo model 1887 är för nybörjare. <3

Skönt att höra att det finns någon annan som också uppskattar ett pump-shotgun mer än det andra op-skiten.

Medlem

Vafan IW!! Fixa dedi istället för några buggar fan!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Inaktiv
Skrivet av Gottn:

Vafan IW!! Fixa dedi istället för några buggar fan!

Detta.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Jozo:

Om de gör 1887, G18, ACR och Choppergunner sämre så är jag nöjd...

Choppergunnern tycker jag är bra , AC-130 känns dock vek jämfört med den.

Tycker du att de är dryga är det bara att plocka upp stinger och skjuta ned skiten.[/quote]

Chopper gunner är ganska op i och med att man kan skjuta igenom i stort sett alla väggar och tak. Sen att den dödar med två skott gör inte det hela bättre.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

öka foven i pc-versionen så är jag glad för en livstid..

Inaktiv

Typ ingen som lirar med akimbo 1887 på hardcore, börja lira det istället...


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

12
Skriv svar