Installationsproblem Vista SP1

Medlem
Installationsproblem Vista SP1

TJa, jag har inte lyckats installera vista via windows update dom senaste 30 försöken så jag har lagt ner windows update. Så jag undrar har försökt dragit ner nå vista sp1 manuellt men får ändå inte sk**en att funka. Börjar bli trött på det nu. Någon som varit med om nåt liknande och löst det ?. Man ska väl inte behöva hålla på och fippla och råka pajja nåt själv för att kunna installera en updatering

Mvh hasty

Medlem

Vista SP1 kan ställa till problem om man försöker via Windows update, hade själv problemet. Att ladda ned hela SP1 och manuellt dra igång uppdateringen löste mitt problem, föreslår att du gör detsamma.

Vista SP1 engelsk (434 MB)

Vista SP1 alla språk inkl. svenska (544 MB)

Medlem
Skrivet av johanp:

Vista SP1 kan ställa till problem om man försöker via Windows update, hade själv problemet. Att ladda ned hela SP1 och manuellt dra igång uppdateringen löste mitt problem, föreslår att du gör detsamma.

Vista SP1 engelsk (434 MB)

Vista SP1 alla språk inkl. svenska (544 MB)

Sweet, ska testa nu. tack!

Medlem

det var den där updatering jag försökte med innan som inte funka =/, funka inte nu heller. Rätt segt

Medlem
Skrivet av Haisty:

det var den där updatering jag försökte med innan som inte funka =/, funka inte nu heller. Rätt segt

Vad får du för felmeddelande?

1
Skriv svar