Kane & Lynch 2 filmat

Robot
Medlem
Kane & Lynch 2 filmat

Du har glömt att lägga till trailern!


signatur
Medlem

Nästan gått 40min och trailen är fortfarande inte uppe, riktigt dåligt.

Skägg.
10 Chambers

Ni får ursäkta en trött redaktör som bara druckit en kopp java efter gårdagens julmiddag. Som alltid, precis som fanboyen räknade ut, hittas de senaste dagarna trailers listade på fz.se/filmer.


signatur
Medlem

Har nästan helt glömt vad ettan handlade om, kanske dags och köra igenom igen.
Hade dock föredragit att IO hade lagt all krut på en ny Hitman.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Medlem

Ruskigt bra trailer med riktigt bra underliggande toner. HOPPAS de lyckas denna gång och inte skapar samma miserabla spelupplevelse som originalet erbjöd.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Lynch = Waingro från HEAT fast en äldre sådan.
Klart som fan att man har hämtat inspiration från HEAT när man började utveckla detta spel.
Det är dock inget i fel i det för HEAT med skjutscenen från bankrånet är utan tvekan den bästa som någonsin ha gjorts.
Youtuba på HEAT bank robbery. Missa inte en enda sekund och låt stämning få stiga medan ni väntar på något så episkt som slaget som följs efter rånet.
Höj för all del i världen volymen till åtskilliga snäpp över normalt läge för er.
Hint: så skall pang pang låta!

Jag beklagar att wii-ägarna än en gång får stå utanför vad som ser ut att bli ett ljudmässigt och visuellt kanonlir.
Som alltid kan ni ju hoppas på att Nintendo utvecklar ett spel där man skjuter sköldpadskal på varandra med storslagna ljudeffekter och kallar det för Mario & Luigi 2.

Medlem

interwebz tough-guy strikes again...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

hur fan lyckas det komma en 2:a efter att det första spelet va uruselt?

Medlem

Hoppas detta blir bättre än förgångaren. Jag älskar konceptet i alla fall, och karaktärerna(Kane och Lynch dvs). Tuff trailer. :3

Medlem
Skrivet av jehuty:

Nästan gått 40min och trailen är fortfarande inte uppe, riktigt dåligt.

svårt o googla youtube på den om de ska vara på det viset?

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

hur fan lyckas det komma en 2:a efter att det första spelet va uruselt?

Spelet må inte ha varit det bästa, men att kalla det uruselt kan jag absolut inte hålla med om. Konceptet var väldigt bra, utförande mindre bra. Förhoppningsvis har IO lärt sig, och vi får en uppföljare som är bättre än föregångaren.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

fattar inte detta spel.
men det kanske är det som är meningen.

Skrivet av mr.bear:
Skrivet av blodChoklad:

hur fan lyckas det komma en 2:a efter att det första spelet va uruselt?

Spelet må inte ha varit det bästa, men att kalla det uruselt kan jag absolut inte hålla med om. Konceptet var väldigt bra, utförande mindre bra. Förhoppningsvis har IO lärt sig, och vi får en uppföljare som är bättre än föregångaren.

Personligen äskade jag ettan. 2:an kommer rocka fett.


signatur
Medlem

Ett av årets bästa trailers.

KoP
Medlem
Skrivet av blodChoklad:

hur fan lyckas det komma en 2:a efter att det första spelet va uruselt?

Smaksak.. men att kalla 1:an för usel låtar lite väl hårt imo. :/ Måste iaf ha sålt tillräckligt bra för att dom ska se det lönsamt med en uppföljare.

Medlem

Tänk om nån önskar Kane & Lynch 2 i julklapp och inte får det,
undra om det blir Lynchstämning då ?

Medlem

Kane och Lynch första spelet, hade bra story.. inget mer.

Kommer läsa recensioner riktigt noga innan jag lägger några pengar på tvåan och absolut inget från Gamespot denna gången.

Medlem

Personligen tyckte jag ettan var helt underbart på alla sätt och vis! Helt klart ett av mina favoritspel någonsin, alla kategorier!

Lääääängtar efter tvåan!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Grym trailer! Synd att alla vapen lär låta extremt mesiga i jämförelse med trailern.

Medlem

woosh toppen jag diggade också ettan, blir super det här.

Medlem

Såg trevligt ut Jag gillade den råa stilen i 1an


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Javas:

Såg trevligt ut Jag gillade den råa stilen i 1an

Samma här, gatustriderna var extremt coola


signatur
1
Skriv svar