Steam spel

Medlem
Steam spel

jag kan inte spela mitt half life 2 game of the year edition för när jag skriver in CD-keyn står de att den är registrerad på en annan account. Jag har försökt kontakta steam support men jag får inget mail där man ska acceptera sin account fast ja har tryckt flera gånger. Jag kan inte ens logga ut och in på deras sida , jag kan verkligen inte logga ut. skit jobbigt.

Inaktiv

Den enda utväg jag ser är att du mailar kundservice. Det kan du inte sa du. Mer detaljerat varför kan du inte logga in?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Jag måste få ett " welcome email från steam support , för när jag går in där står det " please confirm your account , if you have not recieved our email you can have it resent." men när jag trycker på resent får jag inget mail. Jag kan inte heller kolla så att de skickar till rätt adress eftersom att jag inte kan se mina profil uppgifter.

nj
Medlem

Har du skapat ett nytt konto på supportsidan? Det är inte ditt Steam-konto du ska använda för att logga in där vad jag vet, utan du får skapa ett särskilt för den sidan.

Har du köpt spelet nytt eller begagnat föresten?

Medlem

Jag har köpt det nytt i butik. Eftersom att jag inte kan logga ut från steam support så kan jag inte heller logga in med en annan. När jag försöker logga ut så står det att jag blir utloggad och ska vänta lite , sen står det fortfarande att jag är inloggad. Problemet är att jag måste få ett till welcome email , jag fick ett och följde intruktionerna , tryckte på länken och kommer till support sidan , men sen står det där " please confirm your account by following the intructions in your welcome email , if you have not recieved one , please have it resent. Och när jag trycker på resent står det att de skickas men jag får aldrig något , och jag kan inte ändra min account eller logga ut , för då står det att jag måste " confirma min account ".

1
Skriv svar