Mod-verktyg till Modern Warfare 2?

Robot
Medlem
Mod-verktyg till Modern Warfare 2?

I det stora hela är jag väldigt nöjd med multiplayerdelen (har inte tagit mig an singleplayer än). Som vanligt finns det många saker att rätta till och tweaka vad gäller matchmakingen, men ingenting som man inte var förberedd på. GG IW.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

har nötat genom multiplayer fortfarande inte rört special ops lr SP

Medlem

Kanon tycker ja, snart inne på 3:e Prestige =>


signatur

Haj haj

Medlem

Riktigt trevligt, SP är kort och underbart som alltid, special ops är trevlig omväxling och MP fungerar perfekt, ibland får man någon rötserver där det laggar men det brukar inte vara så farligt.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Blev precis klar med SP-delen, och med tanke på hur det slutade kan vi ju alla börja planera del tre i MW-serien redan nu. Finns det någon ko som mjölkas så pass mycket som Call of Duty?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Blev precis klar med SP-delen, och med tanke på hur det slutade kan vi ju alla börja planera del tre i MW-serien redan nu. Finns det någon ko som mjölkas så pass mycket som Call of Duty?

Guitar Hero?

Medlem
Skrivet av X|Rolando:
Skrivet av mr.bear:

Blev precis klar med SP-delen, och med tanke på hur det slutade kan vi ju alla börja planera del tre i MW-serien redan nu. Finns det någon ko som mjölkas så pass mycket som Call of Duty?

Guitar Hero?

The Sims?


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:

Blev precis klar med SP-delen, och med tanke på hur det slutade kan vi ju alla börja planera del tre i MW-serien redan nu. Finns det någon ko som mjölkas så pass mycket som Call of Duty?

Halo?

Medlem

Bra att höra att de inte har glömt bort oss PC-fans, utan bara har ignorerat oss. Fast vi väntar fortfarande på dedikerade servrar...

Medlem

Det som jag tycker var najs med spelet var självklart Storyn, satt verkligen och var helt inne i spelet när jag lirade Singelplayer, men vad jag har att säga om Multiplayer delen kanske är lika roligt.

Det som jag tyckte var sämst var självklart alla jävla gånger det inte funkade, gick inte att invita sina polare, disconnectas och allt var det var, men detta ser väl jag lite som man får räkna med när man spelar ett sådant stort och nytt spel, men om man bortser ifrån alla problem som uppstod i multiplayerdelen så måste jag säga att det var helt okey faktist, möjligheten att andra Scenario på ett enkelt sätt minskar ju risken för att man ska tröttna, enligt vad jag tycker då.

Medlem
Skrivet av Herr krabba:
Skrivet av mr.bear:

Blev precis klar med SP-delen, och med tanke på hur det slutade kan vi ju alla börja planera del tre i MW-serien redan nu. Finns det någon ko som mjölkas så pass mycket som Call of Duty?

Halo?

Nu skojar du väl ändå? Halo-serien har fått fem spel på åtta år, där de tre huvudspelen har haft tre år mellan release (och där efter två år tills det kom en spin-off med strategi och en fristående expension). Ska nämnas att jag inte är någon Halofan (har knappt spelat dem alls), men det är väl knappast mjölkat.

Medlem

Det är ett skit bra spel och är riktigt nöjd med köpet!! (pc) special ops är helt fantastiskt och kampanjen även så och multiplayer är också skita bra!

Medlem

börjar minnas varför jag slutade spela public i cod4 nu när jag spelat en del cod6. alla tubes och airstrikes tar kol på mig känner jag nu. möjligheten eller snarare bristerna på möjlighet att kunna ändra i spelet och att ha servrar utan +100 i ping gör att jag börjar tröttna något fruktansvärt på skiten. så det känns som läge för en promod nu.

Medlem
Skrivet av Dusser:
Skrivet av Herr krabba:
Skrivet av mr.bear:

Blev precis klar med SP-delen, och med tanke på hur det slutade kan vi ju alla börja planera del tre i MW-serien redan nu. Finns det någon ko som mjölkas så pass mycket som Call of Duty?

Halo?

Nu skojar du väl ändå? Halo-serien har fått fem spel på åtta år, där de tre huvudspelen har haft tre år mellan release (och där efter två år tills det kom en spin-off med strategi och en fristående expension). Ska nämnas att jag inte är någon Halofan (har knappt spelat dem alls), men det är väl knappast mjölkat.

Heh, tycker Halo låter mjölkat som bara den efter att ha läst din lista

StarCraft är ett spel som inte blivit mjölkat, Halo är ett spel som blivit mjölkat (för att ge en jämförelse). Självklart är detta min personliga åsikt, så no offence

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Dusser:
Skrivet av Herr krabba:
Skrivet av mr.bear:

Blev precis klar med SP-delen, och med tanke på hur det slutade kan vi ju alla börja planera del tre i MW-serien redan nu. Finns det någon ko som mjölkas så pass mycket som Call of Duty?

Halo?

Nu skojar du väl ändå? Halo-serien har fått fem spel på åtta år, där de tre huvudspelen har haft tre år mellan release (och där efter två år tills det kom en spin-off med strategi och en fristående expension). Ska nämnas att jag inte är någon Halofan (har knappt spelat dem alls), men det är väl knappast mjölkat.

Heh, tycker Halo låter mjölkat som bara den efter att ha läst din lista

StarCraft är ett spel som inte blivit mjölkat, Halo är ett spel som blivit mjölkat (för att ge en jämförelse). Självklart är detta min personliga åsikt, så no offence

Men om man tycker Halo är mer mjölkat än CoD så är det något som är fel.

Call of Duty
Call of Duty: United Offensive
Call of Duty: Finest Hour
Call of Duty 2
Call of Duty 2: Big Red One
Call of Duty 3
Call of Duty: Roads to Victory
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty: World at War
Call of Duty: World at War - Final Fronts
Call of Duty: Modern Warfare 2

Men du har lite rätt ändå..Halo har precis startat sin mjölkning.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Heh, tycker Halo låter mjölkat som bara den efter att ha läst din lista

StarCraft är ett spel som inte blivit mjölkat, Halo är ett spel som blivit mjölkat (för att ge en jämförelse). Självklart är detta min personliga åsikt, så no offence

Vänta nu lite, ett spel får alltså bara släppa en expansion för att inte bli mjölkat?
Synd att Diablo-serien är så mjölkad då... XD
Ett spel är inte mjölkat förrän det tappar kvalité och inte erbjuder något nytt (enligt mig), så länge de framtida spelen är bättre och erbjuder något nytt så spelar antalet spel mindre roll

Sen vore det väl kul om det skulel släppas mod-verktyg till MW2, men jag tvivlar på att det skler innan spelet börjat tappa i popularitet, när de vill vinna tillbaka spelare så är moddarna bra att ha

Inaktiv

Mycket mjölkande nu för tiden, allt var bra i Vanilla WoW tiden 2004/2005 då det inte var nått whine på allt som hände.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Dusser:
Skrivet av Herr krabba:
Skrivet av mr.bear:

Blev precis klar med SP-delen, och med tanke på hur det slutade kan vi ju alla börja planera del tre i MW-serien redan nu. Finns det någon ko som mjölkas så pass mycket som Call of Duty?

Halo?

Nu skojar du väl ändå? Halo-serien har fått fem spel på åtta år, där de tre huvudspelen har haft tre år mellan release (och där efter två år tills det kom en spin-off med strategi och en fristående expension). Ska nämnas att jag inte är någon Halofan (har knappt spelat dem alls), men det är väl knappast mjölkat.

Heh, tycker Halo låter mjölkat som bara den efter att ha läst din lista

StarCraft är ett spel som inte blivit mjölkat, Halo är ett spel som blivit mjölkat (för att ge en jämförelse). Självklart är detta min personliga åsikt, så no offence

Så du menar att det är bättre om folk tar sig 10+ år mellan spelen, isf är du helt fel ute, precis som med Doom 3 , får gärna 4ran komma snart.

Call of Duty känns mjölkat därför det kommer ett spel varje år, vad som däremot inte alla tänker på är att det är två separata utvecklare som tar 2år/per titel på sig.

Tycker personligen att en utvecklingscykel ska vara på ca 4 år, ungefär som ID software kör, quality ftw.

Medlem

whatever, är fortfarande djupt besviken på iw

Medlem

Jag kör med en sån här röd plupp på multiplayern hela tiden, skit kul med lagg

Medlem

Läste att det är en crack i görningen som möjliggör dedi-servers och console. IW kanske oxå har läst det ^^

Inaktiv

jag spelar det fortfarande till pc. älskar det. och ett level editor, recording tool (25 FPS i FRAPS går inte online) skulle vara as gött!

1
Skriv svar