Inga störiga troféer i Heavy Rain

Robot
Medlem
Inga störiga troféer i Heavy Rain

TACKAR!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Var inget, blandade ihop lite skit. Men det är bra

Medlem

Inte en helt fel lösning som bör göra alla parter nöjda. Jag ser fram mot detta spel något så enormt! Ännu en grym AAA titel som förgyller PS3:an!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Vill ha det NU!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Låter som en bra idé. Man har ofta stört sig på detta. Dock tycker jag att PS3 är milt jämfört med 360 där de kommer upp i mitten av bilden.

Inaktiv

Jag gillar när det kommer upp att man har tagit nån achievement. Man får mera adrenalin och man spelar ännu bättre.

Medlem

bra initiativ, hoppas fler följer!

Medlem

Det är helt sjukt vad jag vill ha detta spelet, dock äger jag ingen PS3a :<

Medlem
Skrivet av Mahone:

Låter som en bra idé. Man har ofta stört sig på detta. Dock tycker jag att PS3 är milt jämfört med 360 där de kommer upp i mitten av bilden.

Ja på 360 är det faktiskt störande på riktigt.

KoP
Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Mahone:

Låter som en bra idé. Man har ofta stört sig på detta. Dock tycker jag att PS3 är milt jämfört med 360 där de kommer upp i mitten av bilden.

Ja på 360 är det faktiskt störande på riktigt.

Pröva att stänga av notifications om du upplever det som störande.

Medlem

Älskar när man hör trophy ljudet, man får en "kick" xD

Medlem

kunde inte bry mig mindre om trophyzz, men synd för alla poketränare:p


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Fler borde ta efter detta! F.ö verkar spelet mycket nyskapande!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

BME
Medlem

Blir orolig när man gjort något stort för en achivement så kommer inte bekräftelsen upp när man är klar, så sitter man där ett par sekunder och är orolig att man gjorde något fel.

Som det i ODST på sista banan där man enbart får åka ATV men en person råkat sätta sig i en tank men sedan dött innan det hann sparas. skulle vi ens fortsätta?


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Jag kan se en poämg i det, men jag tycker aldrig att achivements har stört mig särskilt mycket. Dem är ganska diskreta, så det är ingen fara.

Medlem

Nu får man ju tänka på att det här ska vara en rätt så filmistisk upplevelse, och man kan ju själv tänka sig hur kul det skulle vara om det plingade till och dök upp en liten bild i ett hörn lite då och då när man kollar på film.

Medlem

Men allvarligt. Fan vad pretantiöst. Jösses...

På 360 kan man stänga av notifications. Kan man inte det på PS3? Jag gillar mina trofeer så det är inget jag har kollat närmare på.


signatur
Medlem

Flyg fula fluga.. ÅT SKOTTA!

Ontopic:
Vore ännu bättre om de la allihop i slutet av spelet, de flesta kan då stänga av och de kåta kan ju sitta kvar å glo.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Varför inte ta bort achievements(trophys) helt? Tillför absolut ingenting.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Låt folk få sina trofeér varje gång dom startar upp liret i menyn från föregående spel session.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Varför inte ta bort achievements(trophys) helt? Tillför absolut ingenting.

Eller varför inte bara stänga av plingandet om det nu är så irriterande? På så sätt kan *alla* vara nöjda.


signatur
Inaktiv

Tyvärr så kan inte alla utvecklare göra samma sak då man enligt Sony's och Microsoft's egna TRC/TCR regler måste visa Trophies/Achievements direkt när men erhåller dem.

Detta företag har fått undantag vilket inte e så svårt att förstå med tanke på att de e PS3 exklusivt.

Medlem
Skrivet av Gortie:
Skrivet av Eisenhart73:

Varför inte ta bort achievements(trophys) helt? Tillför absolut ingenting.

Eller varför inte bara stänga av plingandet om det nu är så irriterande? På så sätt kan *alla* vara nöjda.

Håller med om att de är totalt överflödiga... eftersom man inte kan göra någonting nyttigt med det man får. =/

Men är nöjd så länge som det är möjligt att dölja dem när man spelar.

1
Skriv svar