Torrents nerladdning startar inte

Inaktiv
Torrents nerladdning startar inte

Jag fick problem att helt plötsligt startade inte min torrents att laddas ner. Formaterade datorn och lade in vuze och uTorrent på nytt.

Nerladdningen startar inte ändå. Det finns seeders, utrymme på min hårddisk och kör bara windows brandvägg + antivirus som tillåter programmen att ansluta mot internet.

Nerladdningen står bara och väntar och väntar. 0% hela tiden.

Har letat en del men fattar inte vad det kan vara. Efter formateringen borde ju allt vara som vanligt. Kan tyvärr inte så mycket om torrents och hur nerladdningen fungerar. Nåt som har något tips?

Medlem

router?


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Nope, TP rakt in i väggen.

Medlem

Ligger trackers inlagda på torrenten? Kolla annars så du inte har lyckats testa när de varit nere.

Sen är ju uploaders bra att ha:P


signatur
Medlem

Martyzx, seeders = uploaders, leechers också för den delen.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag vet att det heter seeds skulle bara göra mig lite tydligare jag vet även att leechers laddar upp den delen de har.


signatur
Medlem

Du skulle göra dig tydligare på vilket sätt, Jiyuu skriver att det finns seeders och sedan kommer du och säger att det behövs...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Du skulle göra dig tydligare på vilket sätt, Jiyuu skriver att det finns seeders och sedan kommer du och säger att det behövs...

Ojsan missade de orden, mitt fel:evil::down:


signatur
1
Skriv svar