Testa Fallen Earth

Robot
Medlem
Testa Fallen Earth

spelet verkar så jävla dåligt, när kommer det en recension?

Medlem

dätta är typ som darkfall bra ide och sånt men dåligt utfört. synd


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Tycker det är synd att folk dömer detta spel på grafiken innan de testar det. Det är nog det mest nyskapande mmo:et ute just nu, även om det fortfarande behöver buggstädning nu snart 2 månader efter releasen.

Recordade ett litet klipp förut från när vi raidade en instans runt level 23.

Grymt kul spel om man lirar med kompisar. Speciellt instanserna, vilket jag hoppas att de lägger till flera utav.

Medlem

Fallen Earth är riktigt kul
imo det bästa MMO:et någonsin!

Medlem

Ska fan ta och pröva
Morfin91: Darkfall var bara inte dåligt utfört...det var verkligen det SÄMSTA spel jag spelat i mitt liv! 600 spänn tog dom för skiten också -_-


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

"Release: Aldrig"

Men det har redan kommit ut?

Medlem
Skrivet av Javas:

Ska fan ta och pröva
Morfin91: Darkfall var bara inte dåligt utfört...det var verkligen det SÄMSTA spel jag spelat i mitt liv! 600 spänn tog dom för skiten också -_-

Det är väll ändå att ta i... Världen var ju rätt kul att utforska i alla fall, förvisso fullständigt meninglöst.

Har haft en dålig smak för mmo's sedan den djupa besvikelse spelet var dock.

Kan inte något företag ta Wurm konceptet och göra något seriöst av det istället? Så trött på samma skit igen och igen.

Medlem

hehe efter första installationen när man typ "patch installerar" spelet, jisses va de går sakta.
time remaining, 23 h, är de här nån usa version vi får testa och patchar mot usa eller nåt?
går typ 56kbs modem fart.

Medlem

Ser ut som Hellgate: London, fast värre. Tror jag hoppar över...

Medlem
Skrivet av Ballong:

hehe efter första installationen när man typ "patch installerar" spelet, jisses va de går sakta.
time remaining, 23 h, är de här nån usa version vi får testa och patchar mot usa eller nåt?
går typ 56kbs modem fart.

Ja, det finns bara en server och den ligger i USA men de håller på att sätta upp en EU server också som jag hoppas ska komma upp snart.


signatur

Korvspad.

Medlem

Fattar inte varför dom lagt in extremt fula 2d sprites som ska föreställa flugor som åker omkring över liken. Jag får känslan av att det inte är dom värsta sakerna med spelet heller.

Medlem

Ja fi fan, lika testa

Medlem

Äh helvete, kostade ju pengar ändå..tänkte det var free trial.

Medlem

verkar som att man behöver en key för detta, men alla nycklar från diverse give away sidor är slut
Står att man ska kunna få en trial från deras hemsida men det verkar heller inte gå.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Hmm kollade, och det går tydligen att ladda ner installern från fallenearth.com, bara det att man måste logga in först, sen finns länken på ens "my account"-sida. Vettefan varför de har dolt den så väl istället för att bara ha den under downloads-tabben.

Medlem

spelade betan och vet nu på riktigt att det faktiskt går att uppfinna SKRÄP!

Medlem
Skrivet av Wartex:

Hmm kollade, och det går tydligen att ladda ner installern från fallenearth.com, bara det att man måste logga in först, sen finns länken på ens "my account"-sida. Vettefan varför de har dolt den så väl istället för att bara ha den under downloads-tabben.

Finns ingen my account sida om du inte redan har köpt ett konto.. men efter lite magi och letande så kom jag fram till fallenearth.com/trial och DÅ kom jag fram till en sida där du kunde få en trial key att använda till att registrera ett nytt konto och sedan logga in och ladda ner kilenten som ovannämt.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Ser ut som en fattig dålig fallout 3 kopia... håller mig undan....


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

fallen earth är bästa MMO jag spelat sen WoW, och det är just för att de har gjort ett eget spel istället för att bara kopiera WoW som 99% av alla andra MMO


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Fallen Earth är mycket väl det sämsta MMO jag spelat.. någonsin.. Att dom ens vågar ta betalt för ett sådant spel är mot min förståelse.

Medlem

Verkar vara tämligen delat. Antingen älskar man det eller så hatar man det.
Själv tänkte jag mig hålla undan det då mmo har en tendens att var beroendeframkallande och dyra.

Inaktiv
1
Skriv svar