Robot
Medlem
Ruse filmat

Filmen var Inte snyggare än spelet. Det känns inte som det gav någon inblick i spelet alls..

Medlem

ser otroligt snyggt ut! om det verkligen kan se ut så in-game så är det absolut en utveckling jämfört med andra spel i samma genre.

dock liiite tveksamt att ha tyskarnas Maus med, om jag såg rätt. Stridsvagnarna såg dessutom lite väl oslitna ut, hoppas att det fixas innan release!


signatur
Medlem

ge mig allt där man kan använda nukes är kul!

Medlem

Har spelet, maxxar det och japp, det ser så snyggt ut.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ja, vad säger man. Realismen tycks fått sig en redig törn. Och att det skulle vara så fantastiskt snyggt det kan jag inte hålla med om. Men nu är inte jag sån. Är det ett bra spel så skiter jag nästan hur det ser ut!
Väntar forfarande med spänning på detta spel!

verkar vara det sämsta sedan jag vet inte vad!!!


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Kan bli intressant om de lyckas med detta

Skrivet av Newguy:

ge mig allt där man kan använda nukes är kul!

Nukes? Du borde nog förbättra dina kunskaper om andra världskriget lite...

Medlem

@ thinner

Maus kan bara byggas från prototyp byggnaden vilket bara finns med när man kör 1945. Alla nationer har något specielt, tec britterna har flame och rocket shermans

Medlem

Tycker dock det inte var direkt imponerande. Inte på grund av det inte såg snyggt ut eller hade snygga effekter, utan pga att de var just WW2. Just som jag kollade på filmen tänkte jag: "Jahapp och så kommer nästa WW2 inspirerade spelet ut. Måste vara enkelt då allting finns serverat i böcker och på film."

Det är nog bara jag som är lite less på WW2spel för tillfället. Jag ser riktigt fram emot Medal of Honor: Afghanistan, visst är det FPS, men det känns lite mer vågat och fräscht, som Massives World in Conflict.

1
Skriv svar