vista låser sig! HJÄLP SNABBT! måste ha datorn

Medlem
vista låser sig! HJÄLP SNABBT! måste ha datorn

Hej! Jag har problem med vista installition...

när jag sätter i cd bootar han som vanligt.
sen när vista kommer upp står de något om "install" sen trycker jag på den. sen kommer typ vilket språk o sånt jag ska ha. Men de tar typ 1 timme innan de kommer upp!!! "SERIÖST!!"

sen när de kommer upp så kan jag välja hårdisk o så. Sen när han ska installera då kommer den till andra fliken som han ska ladda in.

där stannar den på 21 % !!! den säger att jag måste typ ha någon drivare till något... men vet typ inte vad...

Kan någon hjälpa mig snabbt!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Du måste nog typ komma med lite bättre information eller nåt, jag vet inte... typ...

Som, till exempel, vad är det installationen frågar efter? Att det tar tid att installera Vista är det bara att acceptera. När jag uppdaterade min Premium version till Ultimate så tog det nog fem, sex timmar för datorn att tugga klart. Irriterande är det men det är ingen bugg (beroende på hur man definierar "bug" förstås).


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Du måste nog typ komma med lite bättre information eller nåt, jag vet inte... typ...

Som, till exempel, vad är det installationen frågar efter? Att det tar tid att installera Vista är det bara att acceptera. När jag uppdaterade min Premium version till Ultimate så tog det nog fem, sex timmar för datorn att tugga klart. Irriterande är det men det är ingen bugg (beroende på hur man definierar "bug" förstås).

Ojsan de var länge. Tog ca 40 min för mig men men nu till problemet.

Som Gortie skriver så är det mycket svårt att få ut något av de lilla du förklarar testa beskriva mer noggrant t ex vad du får för felmeddelanden.


signatur
Medlem

lol så lite information, men hårddisken gissar jag på?


signatur

/Fat_cat

1
Skriv svar